Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Konspektai

Konspektai (4248 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Ribinis naudingumas, abejingumo kreivės ir biudžeto linija

    Ribinis naudingumas. Mažėjančio ribinio naudingumo dėsnis. Biudžetinė tiesė ir indiferentiškumo (abejingumo) kreivė. Biudžetinė tiesė. Indiferentiškumo kreivė.
    Mikroekonomika, konspektas(5 puslapiai)
    2005-11-18
  • Richardas Vagneris

    Richard Wagner. Biografija. Operos reforma. "Tanhoizeris". "Lohengrinas". "Tristanas ir Izolda". "Nybelungo žiedas".
    Kompozitoriai, konspektas(12 puslapių)
    2008-04-28
  • Riebalų rūgštys

    Riebalų rūgščių (RR) biosintezė. Riebalų rūgščių (RR) biosintezė. Riebalų rūgščių grandinės ilgėjimas. Nesočiųjų riebalų rūgščių biosintezė. Nepakeičiamos riebalų rūgštys. Baltymų apykaita. Aminorūgščių dekarboksilinimas. Cholesterolio metabolizmas. Lipoproteinų pernašos sutrikimai.
    Medicina, konspektas(9 puslapiai)
    2007-03-16
  • Rygos modernas

    Moderno susiformavimas, samprata. Rygos moderno stiliaus architektūros pastatai. Jau XIX amžiuje Rygoje susidarė prielaidos modernui atsirasti.
    Architektūra ir dizainas, konspektas(3 puslapiai)
    2010-06-15
  • Rinka (2)

    Rinkos samprata. Rinka. Rinkos potencialas. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos parinkimas.
    Rinkodara, konspektas(6 puslapiai)
    2005-12-07
  • Rinka ir rinkos tyrimas

    Rinka ir rinkos tyrimas. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentas. Gyvenimo stilius. Vartotojo elgesį lemiantys faktoriai. Tarpasmeniniai faktoriai. Asmeniniai faktoriai. Gamybinės paskirties prekių vartotojų elgesys. Rinkos tyrimas. Konkurencijos tyrimas. Užduotys.
    Rinkodara, konspektas(20 puslapių)
    2006-03-01
  • Rinka ir valstybė

    Rinka ir valstybė. Rinkos ribotumas. Valstybės funkcijos. Valstybės poveikis ekonomikai. Kokius mokesčius mokame?
    Makroekonomika, konspektas(10 puslapių)
    2006-11-25
  • Rinkimai (4)

    Rinkimai. Rinkimų tipai. Cenzas. Rinkimų sistemos. Daugumos atstovavimo (DA) sistema. Proporcingo Atstovavimo (PA) Sistema. Politinės partijos rinkimų metu. Lietuvos Respublikos (LR) Savivaldybių tarybų rinkimai. Seimo rinkimai. Rinkimų funkcijos.
    Politologija, konspektas(7 puslapiai)
    2007-02-07
  • Rinkodara

    Kas yra prekė? Veiksniai, skatinantys kurti naujus produktus. Naujos prekės kūrimo procesas. Naujų prekių idėjų šaltiniai. Kodėl žlunga nauji produktai. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros politikos instrumentai. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos makroaplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Rinkodaros mikroaplinka. Organizacijos makroaplinka. Kontaktinės auditorijos. Rinkodaros strateginis planavimas. Rinkodaros tarnybos organizacinės formos. Strateginio planavimo esmė. Rinkodaros planas. Rinkodaros planavimas. Veiksniai, turintys įtakos rinkodaros strategijai. Rinka. Taktinis rinkodaros planavimas. Rinkodaros tarnybos organizacinės formos. Rinkos organizacijos privalumai ir trūkumai. Vartotojo elgsena ir ją lemiantys veiksniai. Vartotojo elgsenos samprata. Poreikių klasifikacija. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkimo tipai.
    Rinkodara, konspektas(20 puslapių)
    2006-01-10
  • Rinkodara (13)

    Rinkodaros socialiniai ir ekonominiai pagrindai. Rinkodaros valdymo koncepcijos ir rinkodaros sistemos tikslai. Rinkodaros informacijos ir tyrimų sistemos. Vartotojų rinkos ir pirkėjų elgesys. Pirkimo sprendimo priėmimas ir jo variantai vartotojų rinkoje. Gamintojų rinkos. Pardavėjų tarpininkų rinka. Valstybinių organizacijų rinkos. Rinkos segmentavimas, tikslinių segmentų atranka ir prekių pozicionavimas. Prekės ir jų klasifikavimas. Prekių ženklai. Prekių įpakavimas ir paslaugos. Prekių asortimentas ir nomenklatūra. Naujų prekių gamybos strategija. Prekės gyvavimo ciklo etapai. Kainos skirtingų tipų rinkose. Kainodaros uždavinių iškėlimas, paklausos ir išlaidų nustatymas. Konkurentų prekių ir kainų analizė, kainodaros metodai ir galutinė kaina. Naujos prekės kainos nustatymas. Kainos nustatymas pagal geografinį principą. Kainos nuolaidų, įskaitų kainų realizavimui skatinti ir diskriminacinių kainų nustatymas. Iniciatyvus kainų keitimas. Vartotojų, firmos ir konkurentų reakcija. Pateikimo kanalai ir jų lygiai. Vertikalios, horizontalios ir daugiakanalės rinkodaros sistemos. Pateikimo kanalų struktūra ir valdymas. Prekių judėjimas pateikimo kanalais. Mažmeninė prekyba, jos įmonių rūšys, ir klasifikavimo pagrindai. Parduotuvių skirstymas pagal prekių asortimentą ir kainų nustatymo būdą. Parduotuvių skirstymas pagal prekybinio aptarnavimo pobūdį, priklausomumą ir teritorinį koncentravimą. Mažmenininko marketinginiai sprendimai. Didmeninė prekyba, skirtumai nuo mažmeninės prekybos, jos funkcijos. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Didmenininko rinkodariniai sprendimai. Rėmimo biudžeto rengimas ir rėmimo komplekso elementų atranka. Reklama ir jos programos rengimas. Pardavimų rėmimas ir jo programa. Populiarinimas ir jo planas. Asmeninio pardavimo organizavimas. Strateginis planavimas. Rinkodaros planavimas. Rinkodaros kontrolė. Tarptautinės rinkodaros aplinkos tyrimas. Išėjimo į užsienio rinką tikslingumas ir metodai. Rinkodaros komplekso ir rinkodaros tarnybų struktūros sprendimai. Paslaugų rinkodara. Organizacijų rinkodara. Atskirų asmenų rinkodara. Vietovių rinkodara. Idėjų rinkodara. Visuomeninė rinkodaros kritika. Piliečių poveikis reguliuojant rinkodarą. Rinkodaros valstybinio reguliavimo priemonės. Įmonininkų veikla socialiai atsakingos rinkodaros tapsmo kryptimi.
    Rinkodara, konspektas(83 puslapiai)
    2007-09-11
  • Rinkodara (14)

    Rinkodaros samprata. Rinkodaros funkcijos. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros koncepcijos. Socialinės-etinės rinkodaros esmė. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros komplekso turinys ir taikymo tikslas. Rinkodaros priemonės formuojant rinkodaros strategiją. Tikslinės rinkodaros reikšmė produkto pozicionavimo koncepcijos atveju. Rinkos segmentavimo samprata ir turinys. Rinkos segmentavimo esmė, požymiai ir reikšmė. Rinkos segmentavimo būdai ir lygiai. Prekių klasifikacija. Prekės pozicionavimo esmė ir priemonės. Naujos prekės samprata ir reikšmė įmonės rinkodaros formavimui. Naujos prekės kategorijos vartotojo atžvilgiu. Vartotojų tipai ir reakcija į naujo produkto atsiradimą rinkoje. Naujų prekių kūrimo priežastys. Bandomosios rinkodaros prielaidos ir sėkmės atvejai. Naujos prekės vertės ir naudingumo didinimo proceso etapai. Naujos prekės palaikymo (rėmimo) rinkoje strategijos. Naujos prekės sėkmės priežastys. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). PGC strategijos. Strateginiai veiksmai produkto pirkimo skatinimui ir jo palaikymui. Naujos prekės kainų strategijos. Prekės konkurencingumo samprata: esmė, didinimo priemonės. Konkurencinės rinkodaros strategijos. Konkurencinės priemonės, užtikrinančios įmonių mobilumą rinkoje. Inovacijų (inovatyvių prekių) įvedimo į rinką ypatumai: "švirkšto efektas", difuzija, komunikacinis procesas. Konkuruojančių įmonių tipai. Rinkos lyderių taikomos rinkodaros strategijos. Kainos esmė rinkodaroje. Įmonės kainodaros formavimo mechanizmo tikslas, reikšmė ir formavimo principai. Praktinės kainodaros formavimo metodai. Mažų kainų politikos sąlygos įsiskverbimo į rinką kainos strategija. Vieningos kainos ir lanksčios kainos taikymo atvejai. Kainų keitimo atvejai besikeičiančiomis konkurencinėmis sąlygomis. Konkurencijos formos ir jų kaita. Kainos kitimo poveikis prekės pozicionavimui. Nišinių įmonių vaidmuo formuojant tam tikro kainos lygio produktų masę rinkoje. Prasiskverbimo kainos strategija: esmė ir taikymo sąlygos. "Grietinėlės nugriebimo" kainos strategijos taikymo atvejai ir efektai. Stimuliacinė kainodara: esmė, reikšmė ir efektai. Kainų kaitos politika: esmė, kainos didinimo atvejai, metodai, efektai. Netiesioginio paskirstymo sistemos veikimo principai. Tiesioginio paskirstymo sistemos veikimo principai. Paskirstymo procesų esmė ir reikšmė rinkodaros tikslų įgyvendinimo atžvilgiu. Paskirstymo veiklos funkcijos. Paskirstymo kanalo (grandinės) formavimo tikslingumas. Paskirstymo kanalo (grandinės) struktūriniai tipai ir charakteristikos. Paskirstymo kanalo (grandinės) funkcijos. Paskirstymo kanalo įvertinimo kriterijai. Paskirstymo kanalų formavimo ir keitimo atvejai. Paskirstymo kanalo kontrolė ir konfliktų eliminavimo priemonės. Paskirstymo politikos esmė, jos formavimas ir tikslingumas. Rėmimo komplekso samprata, sandara ir metodai. komunikacinio komplekso pasirinkimas: priemonės, atvejai ir metodai.
    Rinkodara, konspektas(19 puslapių)
    2007-09-19
  • Rinkodara (16)

    Rinkodaros (marketingo) samprata. Rinkodaros tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Rinkodaros koncepcijos. Gamybos orientacija. Prekės orientacija.Pardavimo orientacija. Rinkodaros orientacija. Socialinio - etinio marketingo orientacija. Verslo orientacijų ryšys ir skirtumai. Rinkodaros tipai. Rinkodaros programa. Rinkodaros aplinka. Konkurencijos samprata ir svarba. Rinkos samprata. Rinkos klasifikavimas. Rinkos segmentavimas. Prekės samprata. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekių asortimentas. Kaina. Kainos samprata. Kainų politika. Kainos nustatymas. Pateikimas. Rėmimas. Rėmimo samprata. Reklama. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Asmeniškas pardavimas.
    Rinkodara, konspektas(35 puslapiai)
    2010-06-11
  • Rinkodara (17)

    Tarptautinės rinkodaros samprata. Svarbiausieji tarptautinės rinkodaros sprendimai. Tarptautinių rinkų "dušo" modelis. Kaskadų modelis. Tarptautinės rinkodaros tipai. Geografinė rinkodaros tipų piramidė. Eksporto rinkodaros strategijos formavimas. Tarptautinės rinkodaros aplinka. Makroaplinka. Mikroaplinka. Veiklos užsienio rinkoje būdai. Tarptautinės rinkodaros komplekso specifika. Prekė. Kainų politikos užsienio rinkose formavimas. Paskirstymas tarptautinėse rinkose. Rėmimas. Tarptautinio marketingo tyrimai. Klausimai pasikartojimui.
    Rinkodara, konspektas(12 puslapių)
    2011-07-16
  • Rinkodara (3)

    Rinkodaros samprata ir jos reikšmė. Rėmimo samprata ir komunikacinė sistema. Rinkos segmentavimas. Rinkodaros uždaviniai, tikslai ir funkcijos. Rėmimo tikslai ir biudžetas. Paslaugų esmė, savybės. Rinkodaros tipai. Reklama. Rinkodaros programos elementai. Rinkos samprata ir jos klasifikavimas. Informacijos vertinimo būdai.
    Rinkodara, konspektas(7 puslapiai)
    2006-04-10
  • Rinkodaros sąvokos

    Gamybos rinkodaros koncepcija. Produkto rinkodaros koncepcija. Pardavimo rinkodaros koncepcija. Socialinės rinkodaros koncepcija. Kas yra rinkodaros procesas. Segmentavimo tikslas. Produkto pozicionavimas. Konkurencinis pranašumas. Nediferencijuotoji rinkodara. Diferencijuotoji rinkodara. Pozicionavimo strategijos. Rinkodaros kompleksas. Integruotoji rinkodaros komunikacija. Paslaugų savybės. Paslaugos vertinimo kriterijai. Paslaugos vertinimo rezultato kriterijai. Ryšiai su vartotojais. Kainodaros strategijos. Naujų paslaugų kainodaros strategija. Keturios kainų pozicionavimo strategijos. Paslaugų asortimento kainodaros strategija. Kainos koregavimo strategijos. Nuolaidų rūšys. Kainų keitimo strategijos. Reakcija į kainų pokyčius. Keisti paslaugų materialų ir nematerialų santykį. Marketingo tyrimo proceso etapai. Problemos formulavimas. Marketingo sprendimo problema. Marketingo tyrimo problema. Tyrimo tipo parinkimas. Žvalgybinis tipas. Tyrimo būdai. Aprašomasis. Naudojimo atvejai. Priežastinis. Informacijos tipai. Neformali. Charakteristikos tipai. Formali. Pirminė. Antrinė. Vidinė. Informacijai rinkti naudota metodologija. Informacijos tikslumas. Informacijos naujumas. Informacijos rinkimo tikslas. Informacijos priklausomybė. Projekcinės technikos. Projekcinės technikos būdai. Žodžių asociacija. Sakinio užbaigimas. Pasakojimo ar istorijos užbaigimas. Piešinio užbaigimas. Tematinio suvokimo tekstai. Vaidmenų vaidinimas. Projekcinės technikos privalumai. Trūkumai. Kokybiniai tyrimo metodai. Tiesioginiai. Netiesioginiai. Giluminis interviu. Naudojamas. Problemos. Privalumai. Giluminio interviu technika. Fokusuotos grupės. Situacijos, kai taikomas. Etapai. Sesijos suvedimas. Vaidmuo. Rezultatų analizė ir interpretacija. Variacijos. Privalumai. Trūkumai
    Rinkodara, konspektas(4 puslapiai)
    2008-05-21
  • Rinkodaros valdymas

    Rinkodaros valdymo esmė. Organizacijų valdymas: tikslai ir uždaviniai. Organizacijos, orientuotos į vartotojus sukūrimas. Segmentavimo, pozicionavimo ir rinkodaros komplekso strategijos. Padėties vertinimas skirtingų matricų pagalba. McKinsey matrica. ADL matrica. Hofer’io matrica. PIMS modelis. Lansoff’o matrica "Prekė - rinka". Strateginis planavimas rinkoje. Prekės gyvavimo ciklas. Personalo vaidmuo įmonės komercinėje veikloje.
    Rinkodara, konspektas(39 puslapiai)
    2005-08-01
  • Rinkos tyrimai

    Rinkos tyrimas. Rinkos tyrimų klasifikacija. Rinkos tyrimai atliekami laikantis tam tikrų principų. Rinkos tyrimų procesas. Rinkos charakteristikų analizė. Prekių paklausos ir pasiūlos analizavimas. Vartotojų tyrimas. Konkurencijos tyrimas. Rinkos talpumas. Prekių pasiūla ir paklausa rinkoje, jų analizė. Paklausos rinkoje rūšys ir formos. Pasiūlos analizė. Rinkos subjektų analizė/tyrimas. Mokslinio tyrimo programa. Tyrimo metodų, technikos, procedūrų samprata. Tyrimo proceso konstravimas. Tyrimo modelio sudarymo principai.
    Rinkodara, konspektas(21 puslapis)
    2006-10-03
  • Ryšiai su visuomene (2)

    Visuomenės informavimo ypatumai, Ryšių su visuomene samprata ir objektas, Įvaizdis: tipai, šaltiniai, klasifikacija, Pagrindiniai ryšių su visuomene tikslai, Ryšių su visuomene modeliai ir jų ypatumai, Institucijos ryšių klasifikacija ir reikšmė, Ryšiai su finansinėmis publikomis, Ryšiai su visuomene: skirtumai, bendrybės, bendradarbiavimas, Pagrindinės ryšių su visuomene veiklos sritys, Pagrindiniai RSV veiklos principai ir jų laikymosi ypatumai, Ryšių su visuomene etika ir jos reikšmė, Institucijos vidinė komunikacija, Tyrimai ir ryšių su visuomene veikla, Ryšių su visuomene publikos ir institucijos veikla, Reakciniai ir proakciniai ryšiai su visuomene, Ryšių su visuomene procesas: pagrindinės dalys, ypatumai, Ryšių su visuomene raidos savitumai pasaulyje, Ryšių su visuomene specialistas: bruožai, kvalifikacijos, gebėjimai, Ryšiai su visuomene ir rinkodara: sąveika ir tikslai.
    Žiniasklaida, konspektas(27 puslapiai)
    2005-04-24
  • Ryšiai su visuomene (3)

    Įžanga. Ryšių su visuomene samprata. Ryšių su visuomene raida. Ryšių su visuomene aspektai. Ryšių su visuomene tikslai. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšiai su visuomene ir socialinė atsakomybė. Ryšiai su visuomene ir marketingas, reklama, propaganda, lobizmas. Ryšių su visuomene modeliai. Įmonės įvaizdis. Organizacinė kultūra. Organizacinės kultūros lygmenys. Organizacinės kultūros tipai ir charakteristikos. Subkultūros ir multikultūrinė aplinka. Įmonės identitetas ir profilis. Ryšiai su visuomene ir organizacijos vadyba. Tyrimas. Planavimas. Organizacijos vizija, misija, tikslai ir siekiai. Ryšių su visuomene programa. Pranešimas. Organizacijos publikos. Ryšių su visuomene priemonės ir metodai. Ryšiai su žiniasklaida. Organizacijos leidiniai ir suvenyrai. Renginiai ir programos. Ryšių su visuomene organizacija įmonėje. Reikalavimai ryšių su visuomene specialistui. Komunikacijos įgūdžiai.
    Rinkodara, konspektas(51 puslapis)
    2005-10-04
  • Ryšiai su visuomene (5)

    Ryšių su visuomene (RsV) sampratos ir apibrėžimai. Ryšių su visuomene raida. Organizacijos socialinė atsakomybė ir RSV. RSV reikšmė ir reikalingumas bibliotekoms. Matoma biblioteka. Marketingas ir ryšiai su visuomene. Marketingo "rinkinukas", jo analogai bibliotekoje. Ryšiai su visuomene ir reklama, propaganda, lobizmas. Ryšių su visuomene modeliai. Organizacijos vadyba ir ryšiai su visuomene. Organizacijos ir jos aplinkos analizės metodai. Organizacijos misijos, siekių, tikslų, uždavinių ir veiksmų nustatymas ir apibrėžimas. Publikos / tikslinių grupių sąvoka, jų išskyrimo būdai ir komunikacijos keliai. Darbuotojai kaip tikslinė grupė, vidinių ryšių programos. Grįžtamasis ryšys. RsV tikslai. Įvaizdis. Jo formavimo metodai. Organizacijos kultūra. Profilis ir tapatumas. Bibliotekos/archyvo/leidyklos ryšių su visuomene programa. Ryšių su visuomene principai. Ryšių su visuomene taisyklės. "Sėkmingos istorijos" žanras. Ryšių su visuomene priemonės: pranešimai spaudai, laiškai, biuleteniai, bukletai, metinės ataskaitos, naudojimosi taisyklės, skirtukai, plakatai, krepšeliai, marškinėliai; parodos, seminarai, atvirų durų dienos, audiovizualinės programos. Ryšiai su žiniasklaida. Ryšių su visuomene organizacija ir vadyba bibliotekose. Reikalavimai RsV specialistui.
    Žiniasklaida, konspektas(7 puslapiai)
    2008-01-21
Puslapyje rodyti po