Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Forumas>Studentams>Reikia parasyti asmenini situacijos vertinima

Reikia parasyti asmenini situacijos vertinima

Kad galėtum sukurti naują temą, turi prisijungti.Nauja forumo temaKad galėtum atsakyti, turi prisijungti.Atsakyti
AutoriusPranešimas
IP: 88.118.35.69
Pranešimai: 1
Reikia parasyti asmenini situacijos vertinima
2010-12-20 19:34
Reiketu parasyti asmenini situacijos vertinima pagal apacioje pateikta situacija. Jei kas gali atlikti si darba prasau parasyti man i el. pasta vilius.burneika@gmail.com ir tada susitarsim del darbo atlikimo.



Užduotis: atlikti pateiktos situacijos analize. Remiantis turima situacijos aprašyme informacija:
1. pateikti asmenini situacijos vertinima;
2. ivardinti galimas problemu kilmės priežastis;
3. pateikti galimus sprendimus, galincius išspresti esamas problemas;
4. pateikti trumpus aprašymus ir nuorodas i teorijas ir ju autorius, kurios buvo panaudotos sprendžiant
analizuojamas problemas;
5. sudaryti naudotos literaturos saraša;
6. darbas turi buti iformintas pagal galiojancius VGTU rašto darbu reikalavimus;
7. darbas turi buti atliktas ir elektroninė darbo versija turi buti persiusta adresu: .... iki 2010 12 31 d., popierinė darbo versija turi buti pateikta per egzaminu sesijos pirmaja logistikos paskaita.
SITUACIJA B.
Ši situacija yra skirta studentams, kuriu studiju knygelis numeris baigiasi lyginiu skaiciumi ir „0“.
Kompanija „Vežu greitai“ buvo ikurta privataus kapitalo pagrindu, pritraukiant verslo kreditus iš banku. Imonės tikslas – organizuoti keleiviu vežima maršrutiniais mikro autobusais Vilniaus mieste. Firmos savininku asmenine nuomone (sprendimu), buvo parinktas originalus, pilnai nei vieno miesto visuomeninio transporto aptarnaujamo
maršruto nedubliuojantis, maršrutas. Buvo isigytos 5 transporto priemonės, galincios vežti iki 12 keleiviu ir suteiktas originalus, nei viename maršrute nenaudojamas „111“ maršruto numeris. Visas maršrutas buvo nuvažiuojamas per 0,5 valandos, todėl buvo nuspresta, kad i maršruta bus išvažiuojama kiekvienos valandos pradžioje, atvykstama i galutini taška, vykdomas 20 min. poilsis ir vėl vykstama grižtamuoju maršrutu. Išvykstama i maršruta buvo 7 val. ryto, paskutinis reisas vykdomas 17 val. Buvo pasirinkta vairuotoju kontrolės
sistema – parduotu bilietu suvestinė bei gautu pajamu apskaita darbo dienos pabaigoje. Buvo nuspresta, kad geriausia reklama – pacios transporto priemonės mieste, jokia papildoma informacija keleiviams nebuvo suteikiama. Taciau po pirmuju savaiciu darbo buvo pastebėtos rimtos problemos:
1. keleiviu skaicius nedidėjo;
2. vairuotoju pateikiamos ataskaitos rodė veiklos nuostolinguma, nes parduodamu bilietu skaicius ir gaunamos pajamos buvo nepakankamos sanaudoms padengti;
3. buvo gaunami netiesioginiai pranešimai iš keleiviu apie nesažininga vairuotoju darba bei taisykliu nesilaikyma, taciau šie pranešimai buvo gauti pavėluotai;
4. kai išlaidos pasiekė kritine riba, buvo nuspresta nutraukti veikla ir gražinti bankui transporto
priemones;
5. imonė paskelbė bankrota.