I┼ípl─Śstin─Ś paie┼íka
 
 
 
Prad┼żia>Forumas>Studentams>Reikia parasyti asmenini situacijos vertinima

Reikia parasyti asmenini situacijos vertinima

Kad gal─Śtum sukurti nauj─ů tem─ů, turi prisijungti.Nauja forumo temaKad gal─Śtum atsakyti, turi prisijungti.Atsakyti
AutoriusPranešimas
IP: 88.118.35.69
Pranešimai: 1
Reikia parasyti asmenini situacijos vertinima
2010-12-20 19:34
Reiketu parasyti asmenini situacijos vertinima pagal apacioje pateikta situacija. Jei kas gali atlikti si darba prasau parasyti man i el. pasta vilius.burneika@gmail.com ir tada susitarsim del darbo atlikimo.



U┼żduotis: atlikti pateiktos situacijos analize. Remiantis turima situacijos apra┼íyme informacija:
1. pateikti asmenini situacijos vertinima;
2. ivardinti galimas problemu kilm─Śs prie┼żastis;
3. pateikti galimus sprendimus, galincius išspresti esamas problemas;
4. pateikti trumpus apra┼íymus ir nuorodas i teorijas ir ju autorius, kurios buvo panaudotos sprend┼żiant
analizuojamas problemas;
5. sudaryti naudotos literaturos saraša;
6. darbas turi buti iformintas pagal galiojancius VGTU rašto darbu reikalavimus;
7. darbas turi buti atliktas ir elektronin─Ś darbo versija turi buti persiusta adresu: .... iki 2010 12 31 d., popierin─Ś darbo versija turi buti pateikta per egzaminu sesijos pirmaja logistikos paskaita.
SITUACIJA B.
┼ái situacija yra skirta studentams, kuriu studiju knygelis numeris baigiasi lyginiu skaiciumi ir ÔÇ×0ÔÇť.
Kompanija ÔÇ×Ve┼żu greitaiÔÇť buvo ikurta privataus kapitalo pagrindu, pritraukiant verslo kreditus i┼í banku. Imon─Śs tikslas ÔÇô organizuoti keleiviu ve┼żima mar┼írutiniais mikro autobusais Vilniaus mieste. Firmos savininku asmenine nuomone (sprendimu), buvo parinktas originalus, pilnai nei vieno miesto visuomeninio transporto aptarnaujamo
mar┼íruto nedubliuojantis, mar┼írutas. Buvo isigytos 5 transporto priemon─Śs, galincios ve┼żti iki 12 keleiviu ir suteiktas originalus, nei viename mar┼írute nenaudojamas ÔÇ×111ÔÇť mar┼íruto numeris. Visas mar┼írutas buvo nuva┼żiuojamas per 0,5 valandos, tod─Śl buvo nuspresta, kad i mar┼íruta bus i┼íva┼żiuojama kiekvienos valandos prad┼żioje, atvykstama i galutini ta┼íka, vykdomas 20 min. poilsis ir v─Śl vykstama gri┼żtamuoju mar┼írutu. I┼ívykstama i mar┼íruta buvo 7 val. ryto, paskutinis reisas vykdomas 17 val. Buvo pasirinkta vairuotoju kontrol─Śs
sistema ÔÇô parduotu bilietu suvestin─Ś bei gautu pajamu apskaita darbo dienos pabaigoje. Buvo nuspresta, kad geriausia reklama ÔÇô pacios transporto priemon─Śs mieste, jokia papildoma informacija keleiviams nebuvo suteikiama. Taciau po pirmuju savaiciu darbo buvo pasteb─Śtos rimtos problemos:
1. keleiviu skaicius nedid─Śjo;
2. vairuotoju pateikiamos ataskaitos rod─Ś veiklos nuostolinguma, nes parduodamu bilietu skaicius ir gaunamos pajamos buvo nepakankamos sanaudoms padengti;
3. buvo gaunami netiesioginiai prane┼íimai i┼í keleiviu apie nesa┼żininga vairuotoju darba bei taisykliu nesilaikyma, taciau ┼íie prane┼íimai buvo gauti pav─Śluotai;
4. kai i┼ílaidos pasiek─Ś kritine riba, buvo nuspresta nutraukti veikla ir gra┼żinti bankui transporto
priemones;
5. imon─Ś paskelb─Ś bankrota.