Šperos.lt > Pedagogika > Mokslas ir švietimas > Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje

Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir jų tobulinimas pradinėje mokykloje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Bendradarbiavimo samprata. Bendravimas – bendradarbiavimo pagrindas. Bendradarbiavimo samprata pradinio ugdymo bendrojoje programoje. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimas. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo reikšmė ir organizavimo principai. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo būdai ir formos. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybių tobulinimo pradinėje mokykloje empirinis tyrimas. Tyrimo organizavimas ir metodika. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo reikšmė, būdai ir formos. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo galimybių tobulinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 76.52 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą