Prekių kainų stebėjimasĮvadas. Kaina bei jos svyravimo priežastys. Pasirinktų prekių charakteristika. Prekių stebėjimo analizė. Tyrimo metodika. Prekių kainų analizė. Išvados. Kainos nustatymas ir įvedimas į rinką yra vienas iš sudėtingiausių procesų. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį ir pan. Kainų politika logiškai sujungia įmonės tikslus, galimybes ir lėšas. Vykstant kainų nustatymo veiklai atsižvelgiama į pagrindinius principus ir taisykles, kuriuos įmonė naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuodama prekių konkurencingumą rinkoje. Kainų nustatymui keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį įmonės pelną. Pirmiausia nustatomi tikslai, kurių siekia įmonė, įgyvendindama konkrečią kainų politiką. Turėdama visus būtinus duomenis apie savo gamybos bei cirkuliacijos kaštus ir nustačiusi rinkos kainų lygį, įmonė pradeda rengti savąją kainų politiką. Kartais įmonės nustatydamos kainą pelno siekia artimiausiu laikotarpiu arba atvirkščiai, nustačius žemesnes kainas, minimalaus pelno. Tačiau dažnai įmonė kainas turi keisti. Tai lemia daugelis veiksnių: nuo prekės populiarumo iki produkto galiojimo laiko pabaigos. Įmonė savo sprendimus turi numatyti ir kontroliuoti iš anksto, norėdama apsaugoti ne tik konkurenciją, bet ir toliau išlaikyti savo pelno dydį.
Darbo tikslas: kainų kitimo stebėjimas "IKI" prekybos centre, Mažvydo alėja 7 – 11, Klaipėda.
Darbo uždaviniai: 1. Aptarti kainą bei jos svyravimo priežastis; 2. Apžvelgti pasirinktų prekių charakteristiką; 3. Pateikti prekių stebėjimo analizę. ... Failo pavadinimas | prekiu kainu stebejimas [speros.lt].doc |
---|
- Namų darbai
- 8 puslapiai
 - Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
- Gotautienė
- 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |