Šperos.lt > Rinkodara > Asortimento formavimo politikos efektyvumo tyrimas: prekybos centras "MAXIMA X-969"

Asortimento formavimo politikos efektyvumo tyrimas: prekybos centras "MAXIMA X-969"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Asortimento politika. Asortimento politikos tikslai. Asortimento formavimas ir valdymas. Marketingo tyrimai. Prekybos rinkų tyrimų procesas, tipai ir metodai. Rinkos tyrimo metodų taikymo galimybės. Kiekybiniai tyrimo metodai. Prekybos centro "Maxima X" charakteristika. Kokybės kontrolė. Geriausios kainos. Taiklus asortimentas. "Maxima X-969" prekybos centro asortimento tyrimas. Išvados. Priedas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

29 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 324.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą