Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Augalų, tinkančių floristiniams priedams, įvairovė ir auginimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Augalų, tinkančių floristiniams priedams, įvairovė ir auginimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647
Aprašymas

Želdiniai ir jų dizainas. Įvadas. Tikslas: Suplanuoti augalų, tinkančių floristiniams priedams, gamybos programą. Metodikos, pagrindinės sąvokos ir terminai. Kompozicijų struktūriniai elementai. Augalinė medžiaga puokštėse ir kompozicijose. Augalų, tinkančių floristiniams priedams, sortimentas. Augalų, tinkančių floristiniams priedams, morfologinės ir bioekologinės savybės. Augalai, auginami lauke. Storalapė bergenija. Alpinė zunda. Muilinė guboja. Fortūno melsvė. Šiltnamių augalai. Tankiažiedis smidras. Aukštoji aspidistra. Ceropegija. Chlorofitas. Gebenkrūmis. Gebenė lipikė. Augalų, tinkančių floristiniams priedams, agrotechnika. Augalai auginami lauke. Storalapių bergenijų agrotechnika. Alpinių zundų agrotechnika. Muilinių gubojų agrotechnika. Fortūno melsvių agrotechnika. Šiltnamių augalai. Tankiažiedžio smidro auginimo agrotechnika. Aukštųjų aspidistrų. auginimo agrotechnika. Ceropegijų. auginimo agrotechnika. Chlorofitų. auginimo agrotechnika. Gebenkrūmio. auginimo agrotechnika. Gebenių lipikių. auginimo agrotechnika. Panaudojimas. Tyrimo eiga ir rezultatai. Gamybos programa. Rinkos analizė. Rėmimo priemonių taikymas gėlininkystės versle. Verslo idėja. Išteklių, reikalingų verslui, poreikis. Auginimo technologijų planavimas. Produkcijos realizavimo grafikas. Sąnaudos. Išvados.

Ištrauka

Šiuo metu žmonės daugiau dėmesio skiria estetinėms vertybėms. Atsirado modernūs augalų auginimo ir pardavimo centrai, toliau plečiasi floristikos reikmenų ir gėlių parduotuvių tinklas. Pomėgis pasirinktai veiklos sričiai bei įgytos profesinės kompetencijos augalų auginimo, jų panaudojimo verslo organizavimo ir kitose srityse, sąlygoja svarstyti verslo kūrimo galimybę prekybos gėlėmis srityje. Prieš kuriant verslą, reikia įvertinti aplinką, kurioje bus tas kuriamas verslas, pasirinktos srities specifiką, rinkos reikalavimus, savo galimybes bei numatyti konkurencinio pranašumo veiksnius. Vienas iš būdų įgyti konkurencinį pranašumą – turėti savitą stilių, formuoti įmonės įvaizdį ir diegti efektyvius pardavimo būdus. Vartotojui būtina laiku pranešti apie parduodamą prekę, jos vartojamąsias savybes, privalumus, ir paskatinti ją pirkti. Ši informacija perduodama taikant rinkodaros komplekso elementą – rėmimą, nes neužtenka į rinką pareikti tam tikrą prekę, būtina atlikti efektyvius prekės rėmimo veiksnius.
Darbe siekta išsiaiškinti augalų, tinkamų floristiniams priedams auginimo perspektyvas Lietuvoje. Šiuos augalus Lietuvoje mažai kas augina, tik pavieniai augintojai. Didžioji šios produkcijos dalis įvežama iš užsienio šalių. Darbe siekta įsiaiškinti, kaip Lietuvoje sekasi auginti augalus, tinkančius floristiniams priedams, kokios jų realizavimo galimybės.

Tikslas : Suplanuoti augalų, tinkančių floristiniams priedams, gamybos programą.
Uždaviniai :
1. Apibūdinti augalus, naudojamus floristikoje.
2. Išanalizuoti augalų auginimo technologijas.
3. Įvertinti prekybą gėlėmis specifiką.
4. Suplanuoti augalų, tinkančių floristiniams priedams, gamybos programą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-03-02
DalykasKita diplominis darbas
KategorijaKita
TipasDiplominiai darbai
Apimtis43 puslapiai 
Literatūros šaltiniai27
Dydis98.12 KB
Autoriusalvydaekel
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasŽemaitienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasKraštotvarkos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Augalu tinkanciu floristiniams priedams [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą