Šperos.lt > Vadyba > Reklamos kampanija: "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimas

Reklamos kampanija: "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
BRIEF užpildymas. Lentelė: Produktas, rinkos fondas, problema, konkurentų pranašumai, pavadinimo pardavimo pranašumai, informacija, auditorija, auditorijos nuomonė, privalomi komunikacijos elementai, orientacinis kompanijos biudžetas, papildoma informacija. "Hansa" vonios įrangos pardavimų skatinimo kampanija. Media. Pagrindinė priemonė: reklama pardavimo vietose (POS). Papildančios priemonės: spauda, internetas, radijas. Kūrybiniai sprendimai. Žinutė. Stilius. Išraiška. Kūrybinė idėja. Kampanijos planas. Kampanijos ir jos etapų planas. Kampanijos biudžetas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

7 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 2007 49.04 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą