Šperos.lt > Vadyba > Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai

Prekės analizė pagal 4P modelį: "Yamaha" muzikos instrumentai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: pagal marketinge plačiai naudojamą 4P prekės ar paslaugos analizės modelį, įvertinti Yamaha muzikos instrumentus, išanalizuoti šios kompanijos politiką, kurios dėka, jie yra lyderiai muzikinių instrumentų rinkoje visame pasaulyje. Prekė. Prekių asortimentas. Kaina. Paskirstymas (vieta). Kompanijos "Yamaha" bendrasis rėmimo planas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 54.41 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą