Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: kryždirbystė Lietuvoje

Marketingo planas: kryždirbystė Lietuvoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Santrauka. Prekinio ženklo aprašymas. Potencialių užsienio rinkų įvertinimas ir pasirinkimas. Konkurencinės aplinkos įvertinimas. Tikslai užsienio rinkoje. Plėtros į užsienio rinkas strategija. Tikslinės rinkos ir pozicionavimo strategija užsienio rinkoje. Prekės, prekės ženklo strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Kainodaros strategija. Įgyvendinimo kontrolė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 201.4 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą