Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Komunikacija>Dalykinis bendravimas: UAB "SEB bankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dalykinis bendravimas: UAB "SEB bankas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – susipažinti su dalykinių bendravimų "SEB bankas" organizacijoje. Trumpa UAB "SEB bankas" charakteristika. Vidinė ir išorinė komunikacija SEB banko organizacijoje. Dalykinio bendravimo telefonu principai. Dalykinis bendravimas raštu. AB "SEB bankas" nuostatos žodiniam bendravimui. Ryšiai su žiniasklaida. Tarnybinis etiketas SEB banko organizacijoje. Apranga ir išvaizda. Dovanos ir suvenyrai. Neformalaus bendravimo normos. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Derybinės situacijos pristatymas. Pasiruošimas deryboms. Derybų vedimas ir rezultatas. Priėmimo organizavimas. Išvados.

Ištrauka

Gerai žinoma, kad ryšiai su žiniasklaida yra viena svarbiausių verslo organizacijų ryšių su visuomene funkcijų. Žiniasklaidos vaidmuo yra lemiamas formuojant teigiamą verslo organizacijos įvaizdį visuomenėje. Žiniasklaida – tai geriausia priemonė perteikti pranešimo esmę visuomenei. Todėl šio darbo tema yra aktuali, šiuolaikiška ir svarbi bet kurios įmonės veiklos efektyvumui.

Šio darbo tikslas – susipažinti su dalykinių bendravimų " SEB bankas " organizacijoje.
Darbo struktūra. Darbas susideda iš kelių dalių. Pirmoje dalyje bus pristatyta nagrinėjama įmonė, pateikta jos charakteristika, aprašytos įmonės veiklos kryptys ir kt. Antroje dalyje dėmesys skiriamas vidiniai ir išoriniai komunikacijai. Tai būtų dalykinio bendravimo telefonu bei raštu principai, taipogi ryšių su žiniasklaida padaliniui įmonės organizacinėje valdymo struktūroje. Trečioje dalyje bus kalbama apie tarnybini etiketą " SEB bankas" organizacijoje. Apie įmonės darbuotojų aprangą, jiems dovanojamas dovanas, bei jų bendravimas su kitais darbuotojais. Paskutinė darbo dalis skirta dalykinio bendravimo organizavimui. Kurioje įmonės darbuotojai rengs pristatymus, ruošis deryboms, priėmimo organizavimui.. Darbo pabaigoje pateikiamos padarytos išvados ir naudotos literatūros sąrašas.
Darbo apimtis: 25 puslapiai. Panaudota 4 pav. ir 6 literatūros šaltiniai.


SEB yra pirmaujanti Šiaurės Europos finansų grupė, kuri teikia bankininkystės paslaugas beveik 400 tūkst. įmonių ir institucijų bei 5 milijonams privačių klientų. Apie pusė SEB klientų, atlikdami banko operacijas, naudojasi e. bankininkystės paslaugomis. SEB turi atstovybes Šiaurės Europos ir Baltijos šalyse, Lenkijoje, Ukrainoje, Rusijoje ir Vokietijoje, o per savo tarptautinį tinklą jai yra atstovaujama dar 10-yje pasaulio šalių. Grupė valdo didelį – 600 klientų aptarnavimo padalinių – tinklą, o jos darbuotojų skaičius siekia 20 tūkstančių.
Grupė užima pozicijas Švedijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos mažmeninės bankininkystės rinkose, o Vokietijoje jai priklauso vienas iš septynių didžiausių šalies bankų.
Šiaurės šalių regione ir Baltijos šalyse SEB pirmauja didelių korporacijų ir finansų institucijų aptarnavimo srityje. Ji aptarnauja 1 500 didelių korporacijų, 1 000 bankų ir 200 didelių institucijų.
Šiaurės Europoje grupė pirmauja daugelyje sričių: užsienio valiutų operacijų, lėšų valdymo, kapitalo rinkos tyrimų ir privačios bankininkystės.
SEB taip pat yra mokamųjų kortelių paslaugų lyderė Šiaurės šalių regione, platinanti mokamąsias korteles, pažymėtas tokiais prekių ženklais kaip Eurocard ir Diners Club.
SEB užima lyderio pozicijas lėšų kaupimo, gyvybės draudimo ir investicinio draudimo rinkose Švedijoje.
SEB akcijos kotiruojamos OMX Šiaurės šalių biržoje.
Nuo 1997 metų SEB remia " Mentor " fondą ir aktyviai dalyvauja jo veikloje įgyvendinant narkotikų vartojimo prevencijos priemones. Ši veikla skirta vyresniųjų klasių mokiniams.
SEB grupės veiklos strategija – plėtoti tradicines grupės veiklos sritis, išliekant verslo klientų ir finansiškai aktyvių bei reiklių privačių asmenų finansų partneriais, ir įtvirtinti grupės pozicijas rinkoje.
Pirmenybę teikiama šiems siekiams:
didesnis klientų pasitenkinimas,
padalinių bendradarbiavimo ir "vieno langelio" principo stiprinimas,
efektyvesnis išteklių valdymas.
Savo veikloje bankas vadovaujasi vertybėmis: tęstinumu, atsakomybe, pagarba, profesionalumu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-23
DalykasKomunikacijos referatas
KategorijaKomunikacija
TipasReferatai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis46.85 KB
Autoriusjulija
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJ. Duobienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dalykinis bendravimas UAB SEB bankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • J. Duobienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą