Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Komunikacija>Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dalykinis bendravimas organizacijoje: transportas ir logistika UAB "GNG servizas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Trumpa UAB "GNG servizas" charakteristika. Vidinė ir išorinė komunikacija UAB "GNG servizas". Dalykinio bendravimo telefonu principai. Dalykinis bendravimas raštu. UBA "GNG servizas" nuostatos žodiniam bendravimui. Ryšiai su žiniasklaida. Tarnybinis etiketas UAB "GNG servizas". Apranga ir išvaizda. Dovanos ir suvenyrai. Neformalaus bendravimo normos. Dalykinio bendravimo organizavimas derybose. Derybinės situacijos pristatymas. Pasiruošimas deryboms. Derybų vedimas ir rezultatas. Priėmimo organizavimas. Išvados.

Ištrauka

Šiame darbe panagrinėsime dalykinį bendravimą organizacijoje. Darbe remiuosi UAB "GNG servizas" pavyzdžiu.
Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač versilininkai, intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais.Kiekvienas mūsų norėtume, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs. Plėtojant verslą, kuriant organizacijų filialus, tampa gana sudėtinga formuoti ir išlaikyti visaverčius santykius kolektyvuose. Palankus mikroklimatas organizacijose, kaip efektyvios komunikacijos rezultatas, yra vienas pagrindinių veiksnkių, liamiančių sėkmę.
Siekiant tinkamai atstovauti bendrovei, daug dėmesio skiriama savo išvaizdai, kuriai labai svarbu apranga. Rūpestingai parinktas, atitinkantis paros laiką ir aplinkybes drabužis sutiktąjam palieka gerą pirmąjį įspūdi, rodo asmenį esantį tvarkingą, gerbiantį save ir kitus, leidžia jam pačiam gerai jaustis aplinkoje.
Šiame darbe apsvarstoma kaip tinkamai pasiruošti bei tikslingai vesti derybas, kaip išvengti konfliktų, kaip tinkamai organizuoti priėmimą.
Darbas apima 22 puslapius, yra keletas iliustracijų, panaudota 7 skirtingų literatūros šaltinių.

UAB "GNG servisas" apjungia tokias transportavimo verslo kryptis kaip sausumos transportas ir logistika, autovežių gamyba bei pardavimas bei autovežių ir vilkikų techninė priežiūra bei remontas. Niša transporto sferoje Suvalkijos regione, o ypač jo centre – Marijampolėje, buvo pastebėta pakankamai anksti. Tai sąlygojo patogi geografinė padėtis. Lietuvai atgavus nepriklausomybę ir atsivėrus sienoms į Vakarų Europą, didelė paklausa dėvėtiems europietiškiems automobiliams davė pradžią automobilių verslo užuomazgoms, kurios ilgainiui buvo išplėtotos iki pilno transportavimo sferos paslaugų išpildymo.
Pagrindinės bendrovės komercinės ūkinės veiklos objektas yra autoserviso paslaugos, prekyba automobilių atsarginėmis dalimis ir pagalbiniais reikmenimis, automobilių detalių ir kitų smulkių gaminių gamyba, prekyba kuru, mažmeninė prekyba kasdieninės paklausos prekėmis, visuomeninio maitinimo paslaugos, viešbučių paslaugos.
Transporto ir logistikos verslo sektoriuje konkurencija tarp įmonių yra didelė ir vis dar turi augimo tendencijas. Atsivėrus Europos Sąjungos sienoms, transportavimo mastai dar labiau didėja ir tikimybė, jog autovežių aptarnavimo sektorius dar labiau plės savo veiklą.

Kiekviena organizacija funkcionuoja kaip atvira sistema, todėl ryšiai su aplinka yra labai gausūs. Tai reikalauja darbuotojų specialių komunikacinių įgūdžių. Lietuvoje šie specialistai pradėti rengti neseniai, todėl daugelyje organizacijų šias funkcija dar atlieka patys vadovai arba jų įgalioti asmenys.
Vakarų šalių mokslinėje literatūroje komunikacija dažniausiai aiškinama kaip dvipusis pasikeitimo informacija procesas. Komunikacija (lot. communicatio - pranešimas): bendravimas, keitimasis patyrimu, mintimis, išgyvenimais. Komunikuoti reiškia padaryti bendru.
Organizacijų komunikacija vyksta:
1. Organizacijoms bendraujant su aplinka (už organizacijos ribų).
2. Organizacijos viduje. (J.Guščinskienė, 1999)
Komunikacija už organizacijos ribų – organizacijos komunikacijos priemonių taikymas bendraujant su aplinka. Tai išreiškiama: per reklamą palaikant ryšius su esamais ar potencialiais partneriais, siekiant suformuoti tam tikrą savo organizacijos įvaizdį santykiuose su visuomene, paklūstant valstybiniam reguliavimui ar stengiantis daryti įtaką būsimų įstatymų rengimui ir t.t.
Komunikacija organizacijoje – tai dviejų ir daugiau žmonių pasikeitimo informacija, žiniomis, nuomonėmis, idėjomis, ketinimais procesas, vienijantis atskirų organizacijos elementų veiksmus siekiant bendro tikslo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-21
DalykasKomunikacijos referatas
KategorijaKomunikacija
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis45.74 KB
Autoriusedita
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAdamonienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dalykinis bendravimas organizacijoje transportas ir logistika UAB GNG servizas [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Adamonienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą