Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokslas ir švietimas>Mokyklos aplinkos veiksniai, slopinantys vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokyklos aplinkos veiksniai, slopinantys vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: išsiaiškinti mokyklos aplinkos veiksnius, kurie slopina vyresniųjų klasių mokinių mokymosi motyvaciją. Pagrindinės sąvokos. Anketų analizė ir apibendrinimas. Mokyklos aplinkos veiksniai, slopinantys vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją. Išvados. Interviu ištrauka su socialine pedagoge apie mokinių pamokų praleidimą. Interviu ištraukos analizė. Išvados.

Ištrauka

Šiandien kiekvienas iš mūsų susiduria su didžiuliais informacijos srautais, ir žinios nebėra didelė vertybė. Pasikeitė vaikų padėtis visuomenėje. Vaikai gali rinktis, jų žodis gerbiamas, o teisės saugomos. Užaugo karta, kuri puikiai suvokia teises, tačiau ne visada - pareigas. Sušlubavo mažųjų sveikata, mokytis per sunku. Per dešimtmetį pakito supratimas apie drausmę ir disciplinos palaikymo stilius. Tėvai nebeturi svertų užtikrinti mokyklos lankymą. Tenka susidurti su tėvais, kurie tik bejėgiškai skėsteli rankomis - darykite su mano vaiku ką norite - aš nebesusitvarkau. Kitokia ir šiandieninė mokykla. Gerbianti asmens laisvę, tačiau dar neužtikrinanti mokymosi efektyvumo.
Dažniausios problemos Lietuvos mokyklose yra šios: silpna moksleivio mokymosi motyvacija, moksleivių atėjimas į mokyklą neparuošus namų darbų ir pamokų praleidimas.
Pradinių mokyklų moksleiviai be pateisinamos priežasties rečiau praleidžia pamokas nei pagrindinių ar vidurinių mokyklų moksleiviai. Daugiausia moksleivių, praleidusių pamokas be pateisinamos priežasties, yra vidurinėse mokyklose, ypač miestų.

Tikslas: išsiaiskinti mokyklos aplinkos veiksnius, kurie slopina vyresniujų klasių mokinių mokymosi motyvaciją

Uždaviniai:
1. Suformuoti darbo grupę, kuri atskleistų šios problemos veiksnius
2. Atlikti sociologinį tyrimą
3. Išanalizuoti veiksnius slopinančius vyresnių mokinių mokymosi motyvaciją
4. Išsiaiškinti kaip suteikti mokiniams mokymosi motyvaciją

Problema: Mokyklos aplinkos veiksniai, slopinantys vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją
Hipotezė: Vyresniojo amžiaus mokiniai nelanko pamokų, nes neturi tam motyvacijos.
Darbe naudojama: anketų metodas, interviu metodas.
Anketų metodas buvo panaudotas mokinių tarpe, 10-12 klasėse. Šiuo metodu išsiaiskinome pamokų praleidimo dažnumą, nelankomumo priežastis ir kas juos skatina mokytis.
Interviu metu buvo kalbama su Gerosios vilties mokyklos socialine pedagoge, kuri papasakojo apie pamokų praleidinėjimo problemas, moksleivių pasiaiškinimus, moksleivių motyvaciją. Šiuo metodu atskleidėm pamokų praleidimo priežastis ir veiksnius slopinančius vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-29
DalykasMokslo ir švietimo diplominis darbas
KategorijaPedagogika >  Mokslas ir švietimas
TipasDiplominiai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis49.47 KB
Autoriusalgis markutis
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Simoniukštytė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokyklos aplinkos veiksniai slopinantys vyresniu klasiu moksleiviu mokymosi motyvacija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • A. Simoniukštytė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą