Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Internetas>Interaktyvių žaidimų palaikymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Interaktyvių žaidimų palaikymas

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įžanga. Kvietimo centrai. Kvietimo centrai internetinių žaidimų paslaugose. Reikalavimai internetinius žaidimus aptarnaujantiems kvietimo centrams. SCC pritaikymas efektyviai internetinių žaidimų pagalbai. Sistemos architektūra. Išvados.

Ištrauka

Kartu su internetu prieš gerus kelis dešimtmečius gimė ir internetiniai (angl. online) žaidimai. Jų populiarumas labai svarbus kiekvienai kompanijai, kūrinčius šio tipo žaidimus.
Internetinių žaidimuose pagalbos tiekimas organizuojamas pasinaudojant kvietimų ar kontaktų centrus.
Vienas iš populiarumo veiksnių yra kokybiškos pagalbos teikimas vartotojams. Pasitraukę iš internetinių žaidimų vartotojai, pasišalimo priežatį įvardina prastą pagalbos paslaugų kokybę.
Kaip ir daugelyje sričių, taip ir internetiniuose žaidimuose pagalbos tiekimas organizuojamas pasitelkiant Kvietimų arba kontaktų centrus. Internetinių žaidimų sritis - gana specifinė sritis, naudojanti visas technologijų naujoves. Panagrinėsime kokius naujus iššūkius ši sritis pateikia kvietimo centrams, ir kokias naujas galimybes ji atveria.

Kvietimų apdorojimo centras – įstaiga, aprūpinta įrengimais ir specializuota programine įranga bei sukomplektuotu techniniu ir valdymo personalu kvietimų srautui aptarnauti operatorių (agentų) pagalba.
Esminis reikalavimas Kvietimų apdorojimo centrams - komutacinės posistemės su informacinėmis duomenų bazėmis glaudi integracija.

Paprastai skambutis pirmiausia patenka į skambučių šliuzą. ACD modulis pastato kvietimą į eilę ir patikrina agentų užimtumą. Esant laisviems agentams skabutis maršrutizuojamas agentui. IP kvietimų centre iš PSTN patenkantis signalas verčiamas IP. Dažnai prieš skambučiui patenkant pas agentą į skambutį atsiliepia IVR.
Agento darbo vieta dažniausia arba tradicinis arba IP telefonas. Paprastai pokalbio ir svetainės duomenys nėra susieti, kas veda prie tam tikrų keblumų.

ACD - (automatic call distributor) - atsakingas už įeinančių kvietimų eilių organizavimą ir kvietimų skirstymą agentams. TDM tinkluose tai dažniausiai aparatūriniai įrenginiai, IP tinkluose šią funkciją dažniausia atlieka programinės įrangos komponentas.
PBX - įeinančių skambučių paskirstymui per TDM. IP paketams PBX nereikalingas.
IVR - (interactive voice response) - automatinis kalbinis dialogas su vartotoju.
CTI - Kompiuterinės ir telefoninės įrangų integravimo įrenginiai.
CRM - (customer relation management) - šis įrenginys kaupia informaciją apie vartotoją ir įgalina asmeniškai pritaikytų paslaugų pasiūlą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-22
DalykasInterneto referatas
KategorijaInformatika >  Internetas
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis248.84 KB
AutoriusŽilvinas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Jankūnienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasTelekomunikacijų ir elektronikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Interaktyviu zaidimu palaikymas [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • R. Jankūnienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą