Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros strateginiai ir taktiniai sprendimai: pieno produktų gamyba AB "Rokiškio sūris"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros strateginiai ir taktiniai sprendimai: pieno produktų gamyba AB "Rokiškio sūris"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

AB "Rokiškio sūris" charakteristika. Įmonės vykdomos kainodaros strategijos ir taktikos analizė. Kainodaros strategija. Įmonės kainodarą įtakojančių veiksnių analizė. Įmonės SWOT analizė kainodaros požiūriu. Įmonės kainodaros strateginių sprendimų pasiūlymas. Įmonės kainodaros taktinių sprendimų pasiūlymas. Išvados.

Ištrauka

Veiklos pobūdis. AB "Rokiškio sūris" - didžiausia ir moderniausia sūrių bei kitų pieno produktų gamybos įmonė ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos šalių regione. Bendrovės metinė apyvarta - 400 mln. litų, iš jų 60 proc. sudaro eksportas ir 40 proc. pardavimai vietos rinkoje.
"Rokiškio sūris" pirmoji perdirbimo įmonė šalyje, kuri pieno supirkimo-pardavimo sutartyje įrašė kainą.
"Rokiškio sūris" - pirmoji šalies pieno pramonės įmonė, pripažinta saugaus maisto gamintoja. Tokį tarptautinį pripažinimą 2001 metais patvirtino suteiktas rizikos veiksnių analizės svarbių valdymo taškų (RVASVT) sistemos sertifikatas.
Pardavimų 2003 – 2005 metais apimtis
Nors, palyginti su 2004 metais, įmonės pelnas sumažėjo 15,3 proc., pajamos išaugo 2,9 proc. (2004 metais bendrovė uždirbo 27,73 mln. Lt pelno, o gavo 451,393 mln. Lt pajamų).
Užimama rinkos dalis:
Konkurentai. Lietuvoje pieno perdirbimo pramonė yra koncentruota 5 pagrindinių įmonių rankose: "Rokiškio sūrio", "Pieno žvaigždžių", "Žemaitijos pieno", "Marijampolės pieno konservų" ir "Vilkyškių pieninės" - bendra šių įmonių konsoliduota apyvarta 2004 m. siekė 95% visų Lietuvos pieno perdirbimo įmonių pajamų.
Konkurencija tarptautiniu mastu. Bendrovė pasiūlymų dalyvauti įvairiose šalyse rengiamose parodose gauna kas mėnesį. Tačiau įmonė orientuojasi tik į pasaulines, turinčias didelę reikšmę parodas, kur galima rasti potencialių klientų. Tai parodo gerą įmonės vardą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkose.
Svarbus įmonės veiklos pasikeitimas yra susijęs su šalies naryste Europos Sąjungoje. Lietuvai tapus pilnateise Sąjungos nare, iš esmės pasikeitė prekybos sąlygos tiek pačioje Europoje (neliko iki tol buvusios kvotų sistemos, kai į ES šalis buvo galima išvežti nustatytą kiekį sūrių), tiek prekiaujant su trečiosiomis šalimis. Dabar gaunamos subsidijos už eksportuojamą produkciją, todėl įmonėje pagaminti sūriai gali drąsiai konkuruoti su kitų šalių produkcija. Rokiškėnų kietieji sūriai "Goja", "Montecampo" bei minkštasis sūris "Mozzarella" žinomi ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Kietieji sūriai tarptautinėje "Agro Balt" parodoje apdovanoti aukso medaliais, o "Goja" pelnė dar ir 2004 metų geriausio gaminio vardą. Visa tai leido gerokai padidinti įmonės pardavimus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-17
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis24.94 KB
AutoriusDaiva
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasS. Alijošienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros strateginiai ir taktiniai sprendimai pieno produktu gamyba AB Rokiskio suris [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • S. Alijošienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą