Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas"

Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas – ištirti, kokie yra AB "Utenos trikotažo" rinkodaros komplekso priemonių naudojimo elementai. Asortimentas ir jo gylis. Prekių grupių skaičius. Prekių kokybė. Aptarnavimas. AB "Utenos trikotažas" prekės ženklas. Kainos politika. Parduotuvės vieta. Rėmimo priemonės.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

7 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 24.77 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą