Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Vežimas jūros transportu

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Krovinio charakteristika. Transporto rūšies parinkimas. Jūrų uosto parinkimas. Dokumentacijos paruošimas. Maršruto parinkimas. Maršruto parinkimas. Pakrovimas ir markiravimas. Išvados. Priedas (3 psl.).

Ištrauka

Lietuvai integruojantis į Europos Sąjungos bendrąją rinką, pastaruoju metu suaktyvėjo komerciniai mūsų šalies verslininkų ir užsienio partnerių ryšiai. Augant gamybai ir plečiantis komerciniams ryšiams, kiekvienos šalies rinka pasidaro per ankšta, o patekti į užsienio arba pasaulinę rinką nėra paprasta. Šiuolaikinė tarptautinė rinka apibūdinama kaip pirkėjo rinka - prekių pasiūla kur kas didesnė už jų paklausą.
Įvairiomis transporto priemonėmis prekės vežamos iš vienos firmos į kitą, iš vieno regiono i kitą ir pagaliau iš vienos šalies i kitą, kol pasiekia adresatą, todėl tarptautinių gabenimų apimtis ir jų reikšmė nuolatos auga. Šiuo metu labiausiai pasaulyje yra paplitę krovinių pervežimo būdai: automobilių keliai, geležinkeliai, jūrų transportas ir oro transportas.
Krovinių vežimas - tai daugybė operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki jos pateikimo vartotojams. Šias opera¬cijas sudaro: medžiagų ir gaminių vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas bei gabenimas bet kokia transporto rūšimi. Taip pat tokioms operacijoms priklauso: maršruto parinkimas, eismo grafikų sudarymas ir transporto priemonių techninis aptarnavimas. Minėtų operacijų tikslas - panaikinti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo bei užtikrinti, kad kroviniai būtų saugiai ir laiku pristatyti į vartojimo vietas.
Pagrindinis uždavinys vežant krovinius - operacijų ekonomiš¬kumas, t. y. krovinių gabenimas kuo mažesne savikaina. Vartotojas turi užsakytą krovinių kieki gauti ne tik laiku ir sutartoje vietoje, bet ir už tinkamą kainą. Dabartinės rinkos sąlygomis, orientuojantis į vartotojų poreikių tenkinimą, krovinių pervežimai reikalauja tikslių, skaičiavimų ir aiškaus planavimo. Todėl transportavimo procesas yra tvarkomas logistikos principais, apimant visą pervežimų nuo pradinio iki galutinio taško ciklą: užsakymų priėmimą, prekių saugojimą, rūšiavimą ir pristatymą, komplektavimą, įpakavimą, apskaitą, pervežimą, atsargų valdymą, sandėliavimą, realizavimą, keleivių bagažo pristatymo, jų maitinimo, informacines, bendravimo ir kt. paslaugas.
Mūsų darbo objektas nugabenti 500 m3 miško medžiagos maršrutu Klaipėda - Stokholmas.

Darbo tikslas parinkti ekonomiškiausią pasirinkto krovinio gabenimo būdą, jį greitai ir saugiai pristatyti užsakovui.
Darbo uždaviniai:
• Charakterizuoti gabenamą krovinį;
• Pasirinkti tinkamą transporto rūšį;
• Parengti krovinio gabenimui reikiamus dokumentus;
• Sudaryti ekonomišką gabenimo maršrutą;
• Apibūdinti krovinio pakrovimą; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-16
DalykasLaivininkystės kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika >  Laivininkystė
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis409.7 KB
Autoriusdonatas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslekt. J. Daubarienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vezimas juros transportu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • lekt. J. Daubarienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą