Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Socialinė psichologija>Vadovo įvaizdis. Įvaizdį formuojantys elementai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vadovo įvaizdis. Įvaizdį formuojantys elementai

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Laimi etiškas vadovas, verslininkas. Verslas ir vadovo santykių vadyba. Kas sudaro pirmąjį įspūdį apie vadovą. Dalykinio bendravimo ypatumai. Kas nepriimtina dalykiniam bendravimui. Vadovo bendravimas. Santykiai su bendradarbiais. Išvados.

Ištrauka

Geriausia, jei sėkmingą asmenybę imama ugdyti nuo vaikystės, tačiau tai daryti niekuomet ne vėlu. Išmokti būti sėkmingam, trunka ne vienerius metus ir reikia kai ko daugiau nei mokyklose ar universitetuose įgytų teorinių žinių.
Anot N.Hillo, yra 29 pagrindiniai sėkmės trukdžiai. Didžioji dalis jų – nepakankamai išugdytos asmeninės savybės (kompetencijos): nepasitikėjimas savimi, viešumo baimė, ambicingumo, atkaklumo, entuziazmo, konkretaus gyvenimo tikslo neturėjimas, atidėliojimas "rytdienai", nesugebėjimas tvarkyti savo finansų (įprotis švaistyti pinigus), menki komunikaciniai gebėjimai ir kt.
Pirmoji kompetencija, ugdoma jau nuo trejų metų amžiaus, - savarankiškumas. Ikimokyklinukai pratinami savarankiškai tvarkingai susidėti daiktus, apsiauti batukus, išeidami apsižiūrėti, ar ko neužmiršo.
Stengiantis sudominti mokyklinio amžiaus vaikus ir įkvėpti juos veiklai, ugdomas darbštumas, atsakingumas, pasitikėjimas savimi, valia, atkaklumas, bendradarbiavimo įgūdžiai, skatinama pradėtą darbą atlikti iki galo.
Paaugliai ir jaunuoliai mokomi valdyti savo emocijas, susitaikyti su nesėkmėmis ar nežinojimu. Organizuodami, vykdydami ar aptardami renginius (projektus), jie mokosi kritiškai mąstyti, savarankiškai elgtis neįprastose situacijose ir prisiimti atsakomybę už savo poelgius, suformuluoti užduotis ar problemas ir jas spręsti.
Šios kompetencijos pagal poreikį gali būti ugdomos ir vyresniame amžiuje – tai aktualu ir studentams, darbuotojams, o ypač bedarbiams
Šiandien vis dar net ir mokslinius laipsnius turintys žmonės negali pritaikyti savo žinių, paversti jų nauda sau, visuomenei. Todėl reikia pradėti kreipti dėmesį ne į turimą diplomą, o į kompetencijų naudą. Gerais vadovais ne gimstama, o tampama.
Šiame savarankiškame darbe norėčiau panagrinėti vadovo įvaizdį formuojančius elementus, koks vadovas gali pelnytis partnerių bei pavaldinių pasitikėjimą, kokie turėtų būti jo bendravimo įgūdžiai, kokie elementai formuoja vadovo įvaizdį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-18
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis23.91 KB
AutoriusJurgita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR. Bartkutė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasKauno skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vadovo ivaizdis. Ivaizdi formuojantys elementai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • R. Bartkutė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą