Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Internetas>Interneto reklamos paslaugų apžvalga ir analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Interneto reklamos paslaugų apžvalga ir analizė

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Interneto paieškos sistemų apžvalga. Interneto paieškos sistemų atsiradimas. Interneto paieškos sistemų veikimo principai. Crawler tipo paieškos sistemos. Žmogaus prižiūrimos (direktorijos) ir mišrios paieškos sistemos. On-line ir off-line paieškos sistemos. Nacionalinės ir tarptautinės paieškos sistemos. Priemonės pasirinktai temai atlikti. Paskirtų interneto paieškos sistemų detalus nagrinėjimas. Verslas.banga.lt. Aol.com. Palyginimas. Interneto reklamos paslaugų apžvalga ir analizė. Interneto reklamos atsiradimas ir vystymasis. Interneto reklamos rūšys. Interaktyvioji medija. Kaičiosios nuorodos (angl. Banners). Reklama naudojant e-paštą (angl.: e-mail marketing). Kontekstinė internetinė reklama. Blogosios nuorodos (angl.: malware). Interneto reklamos paslaugų vystymosi tendencijos. Programinės įrangos analizė. Flash technologijos sukūrimas. Adobe Flash CS3 Profesional. Adobe Flash paplitimas rinkoje. Platintojai Lietuvoje. Apibendrinimas. Išvados. Priedai (4). Darbas iliustruotas paveikslėliais (12).

Ištrauka

Besivystančios visuomenės raida sunkiai įsivaizduojama be informacinių technologijų taikymo ir vystymo. Kiekvienas išprusęs žmogus turi būti su jomis susipažinęs bei mokėti pritaikyti kasdieninėje veikloje. To reikalauja mūsų pačių nusistatyti gyvenimo standartai.
Siekiant atspindėti kompiuterinių komunikacijų paskaitų metu įgautas informacijos paieškos praktines žinias, darbe nagrinėjamos Internet paieškos sistemos, pateikiama paskirtųjų analizė bei pristatoma išties įdomi Internet reklamos tema.
Pastarąją pasirinkti paskatino susidomėjimas Internete vykstančiais reiškiniais bei noras juos pažinti. Niekas negalėtų paneigti, kad reklama vaidina itin didelį vartotojo gyvenime, o žiniatinklio platybės – puiki vieta reklamuoti prekes bei paslaugas. Tačiau kaip tai daroma ir kokia tokio pobūdžio reklamos vystymosi istorija atsakyti sugebėtų tikrai ne kiekvienas. Be to, visuomet įdomu susipažinti su mus supančiais reiškiniais ir suvokti jų veikimo mechanizmus, pažvelgti į ateities perspektyvas.
Darbe naudojami analizės, sintezės ir apibendrinimo metodai.
Darbą sudaro keturios dalys:
 Internet paieškos sistemų apžvalga;
 Paskirtų Internet paieškos sistemų detalus nagrinėjimas;
 Internet reklamos paslaugų apžvalga ir analizė;
 Programinės įrangos analizė.
Taip pat įvadas bei išvados.
Darbo turinys išdėstytas 22 puslapiuose. Panaudota 1 lentelė, 12 paveikslų, literatūros sąrašą sudaro 16 šaltinių. Pateikiami 4 priedai.


1. Internet paieškos sistemų apžvalga
Nesustabdomai plečiantis pasauliniam Internet tinklui ir jame gausėjant informacijos kiekiams, išties pravartu būti bent iš dalies susipažinus su paieškos sistemomis, kurios yra pagrindinis kelrodis klaidžiame ir perpildytame informacijos pasaulyje.
Paieškos sistema (ang. search engines) – informacijos, patalpintos kompiuterinėse sistemose, pagal pateiktą loginį raktą atrinkimas. Šios sistemos padeda sutrumpinti laiką surandant mūsų poreikius tenkinančią informaciją. Labiausi paplitusi paieškų sistemų forma yra Internet paieškos sistemos, kurios ieško informacijos pasauliniame tinkle (WWW). Informacija gali susidėti iš tinklalapių, vaizdų ir kitų rinkmenų tipų. Skirtingai nuo tinklo žinynų (ang. Web directories), kuriuos redaguoja juos prižiūrintys žmonės, paieškos sistemos veikia algoritmiškai ar yra algoritminės ir žmogaus įvesties sintezė.
Šioje dalyje apžvelgsime paieškos sistemas, atkreipsime dėmesį į jų atsiradimo ir vystymosi istoriją, panagrinėsime jas ir kitais ne mažiau įdomiais aspektais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-12-15
DalykasInterneto referatas
KategorijaInformatika >  Internetas
TipasReferatai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis2.31 MB
AutoriusŽilvinas
Viso autoriaus darbų202 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. G.Garšva
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Interneto reklamos paslaugu apzvalga ir analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 31 puslapis 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • doc. G.Garšva
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą