Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla" (2)

Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla" (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Trumpa viso plano esmė. Šiame darbe naginėsime UAB "Fazer Kepyklos" marketingo komplekso elementus: prekę, kainą, paskirstymą ir rėmimą. Nagrinėjamos įmonės apžvalga. UAB "Fazer Kepyklos" įmonės marketingo apžvalga. Prekių analizė. Baltos duonos asortimentas. Batonai. "Gardėsio" saldūs gaminiai. Juoda duona. Sumuštinių duonos įvairovė. Prekės asortimentas ir asortimento galimas tobulinimo kryptis. Prekių kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. Rėmimo veiksmų rūšys. Duonos kelias. Išsipildymo akcija. Vaikų svajonių bandelė. Tiltas į Neringą. Įmonės aplinkos analizė. Rinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Išvados. Stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių analizė (SWOT). "Fazer Kepyklos" pristatė tris naujus ruginius produktus. Tikslai ir uždaviniai. Marketingo komplekso elementų sprendimai. Marketingo veiksmų planas (veiksmas, įvykdymo data, atsakingas asmuo, išlaidos). Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

26 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 141.18 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą