Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokslas ir švietimas>Apžvalginės pedagoginės praktikos ataskaita: lopšelis-darželis "Pasakaitė"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Apžvalginės pedagoginės praktikos ataskaita: lopšelis-darželis "Pasakaitė"

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Istorija. Vizija. Misija. Ugdomoji – metodinė veikla. Apie grupes. Marijos Montessori sistema. Rudolfo Šteinerio metodas. Kūrybinis – kompleksinis metodas. Gebėti kurti visapusiškai saugią vaikui aplinką. Suvokti žaidimo svarbą vaiko raidai ir jo ugdymui. Išmokti vertinti kiekvieną vaiką kaip unikalų individą. Gebėti padėti vaikui pajusti savo galimybes ir vertę. Gebėti stebėti, analizuoti, vertinti bei įtakoti įvairią vaikų veiklą. Gebėti ugdyti vaikų bendravimo ir bendradarbiavimo kompetenciją įvairiose veiklos srityse. Gebėti vertinti šeimą kaip lygiavertį ugdymo proceso partnerį. Įsisąmoninti pagrindines bendražmogiškąsias demokratijos vertybes ir jomis grįsti savo gyvenimą ir darbą. Išvados.

Ištrauka

Lopšelis-darželis "Pasakaitė" yra Vilniaus miesto savivaldybės įstaiga, kuri įkurta Justiniškėse, Taikos g. 30 ir buvo atidaryta 1984 metais rugpjūčio 27 dieną. Kadangi pastatas buvo nestandartinis, o šiuolaikinis, modernus, panašus į pasakų pilį 2000 metais gegužės 22d. Vaikų lopšeliui darželiui buvo suteiktas vardas "Pasakaitė".
Vaikams duris darželis atvėrė 1984m. rugsėjo 1-ąją. Darželyje pradejo veikti šęšios grupės: po vieną grupę 1-2 metų, 2-3 metų, 3-4 metų, 4-5 metų, 5-6 metų ir 6-7 metų vaikams. Administracinio korpuso pirmame aukšte įrengta jauki virtuvė su moderniais virtuviniais baldais, šaldytuvas ir elektrinė virykle, medicinos kabinetas.
Netrukus buvo atidarytos dar 6 grupės. Vaikų, lankančių lopšelį-darželį išaugo dvigubai.

Vizija
Kurti modernią įstaigą, kurios vaiko ugdymo kokybė sąlygojama trišalės (vaiko, tėvų, pedagogų) partnerystės.

Misija
Visapusiškas vaiko ugdymas (globa, auklėjimas, lavinimas) apima visų vaiko galių " augimą", pasirengimą mokyklai.

Ugdomoji – metodinė veikla
Vaikų ugdymui darželyje taikoma kompleksinio ugdymo sistema, kuri teikia optimalias sąlygas ikimokyklinio ugdymo tikslų realizavimui, t.y. puoselėja visas vaiko galias, lemiančias vaiko amenybės vystymąsi ir integracijos į visuomenę sėkmę. Keliose grupėse yra taikomos M. Montessori ir R. Šteinerio pedagoginės idejos. Tačiau visose grupėse yra atsiskaityta akadėminio, dalykinio mokymo jį pakeitus veikla, kuri labiau būdinga ikimokyklinio amžiaus vaikams, t.y. žaidimu, veiksmu su daiktais, didaktinėmis priemonėmis. Visose grupėse vaikai renkasi veiklą niekieno neverčiami, pagal savo poreikius, pomėgius. Todėl visa darželio aplinka sutvarkyta taip, kad vaikai jaustųsi saugūs, patenkinti, neįnoringi, veiklūs. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-23
DalykasMokslo ir švietimo praktikos ataskaita
KategorijaPedagogika >  Mokslas ir švietimas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis21.62 KB
Autoriusolicka
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Apzvalgines pedagogines praktikos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą