UAB "Stragutės mėsa" misija - tiekti pirkėjams aukštos kokybės mėsos gaminius. Įvadinė dalis. UAB "Stragutės mėsa" charakteristika. Rinkos situacija. Įmonės mikro aplinka. Įmonės makro aplinka. Ekonominė dalis. Įmonės tikslų sistema. Įmonės išlaidų struktūra. Ekonominių rodiklių charakteristika. Gamybos procesas įmonėje. Vadybos dalis. UAB "Stragutės mėsa" valdymo schema. Horizontalus ir vertikalus darbų pasiskirstymas. Įmonės valdymo strategija. Planavimo procesas įmonėje. Personalo organizavimo analizė. Darbuotojų sudėties analizė. Darbuotojų kaita. Darbuotojų paieškos organizavimas ir organizavimas. Darbuotojų atestavimo organizavimas. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Vadovaujančių darbuotojų skaičius. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai. Susirinkimų ir pasitarimų periodiškumas. Kokybės laidavimo sistema. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje. Tiriamoji veikla įmonėje. Prekių asortimento gylis ir plotis. Prekių kainų politika. Prekių pasiskirstymo kanalai. Komunikacijos procesas įmonėje. Tiesioginio marketingo priemonių naudojimas įmonėje. Marketingo plėtros perspektyvos. Apskaitos dalis. Įmonės apskaitos skyriaus apžvalga. Banko ir kasos operacijų apskaita. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokami mokesčiai. Išvados ir pasiūlymai. Savo praktikos vertinimas.