Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės praktikos ataskaita: baldų gamyba UAB "Kristensen & Kristensen"

Įmonės praktikos ataskaita: baldų gamyba UAB "Kristensen & Kristensen"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadinė dalis. UAB "Kristensen & Kristensen" aprašymas. Rinkos situacija. Ekonominė dalis. Tikslų sistema. Išlaidų struktūra. Gamybos ar paslaugų teikimas įmonėje. Vadybos dalis. Organizacijos valdymo schema. Organizacinės struktūros tipas. Horizontalus ir vertikalus darbų paskirstymas. Įmonės valdymo strategija. Planavimo procesas įmonėje. Personalo (darbuotojų) organizavimo analizė. Darbuotojų sudėties analizė. Darbuotojų kaita per tris paskutinius metus ir jų priežastys. Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas įmonėje. Darbuotojų atestavimo organizavimas. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas. Vadovavimo darbuotojams analizė. Įmonės kultūros apibūdinimas. Vadovaujančių darbuotojų skaičius, jų dalis bendrame įmonės darbuotojų skaičiuje. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai, vadovų ir kitų darbuotojų tarpusavio santykiai. Susirinkimų ir pasitarimų periodiškumas ir darbuotojų atsiliepimai apie jų naudingumą. Kokybės laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje, skyriaus atliekamos funkcijos. Tiriamoji veikla įmonėje. Tyrimo objektai ir rezultatai. Įmonės rinkos segmentas. Prekės ir paslaugos. Prekių asortimento gylis ir plotis. Asortimento pokyčiai. Gyvavimo ciklas. Prekių kainų politika. Kainų nustatymo metodai. Nuolaidos. Prekių paskirstymo kanalai, pardavimų vietos. Tarpininkai. Komunikacijos procesas įmonėje. Pardavimų rėmimas. Taikomos priemonės ir metodai, jų efektyvumas. Reklaminių kampanijų organizavimas. Tiesioginio marketingo priemonių naudojimas įmonėje. Marketingo plėtros perspektyvos įmonėje. Apskaitos dalis. Įmonės apskaita. Apskaita įmonės sandėliuose. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokami mokesčiai. Išvados ir pasiūlymai. Įmonės vadovo vertinimas. Savo praktinės veiklos vertinimas. Priedai (1). Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Praktikos ataskaitos
Kategorija:
Apimtis:

29 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 154.86 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą