Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Švaros biuras"

Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Švaros biuras"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų ir paslaugų teikimo savybės, samprata. Kokybės kontrolė ir jos samprata. Paslaugų kokybės kontrolės samprata, užtikrinimas, vartotojai. Kokybės tobulinimas. Išvados. Analitinė dalis. Kokybės kontrolės politika analizuojamoje įmonėje. Kokybės gerinimo priemonių programa ir taikomi metodai bei jų analizė. Valymo paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu. Priedai (11). Išnašos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

31 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 158.48 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą