Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programos>Programos "Struktūros" projektavimas (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Programos "Struktūros" projektavimas (2)

Aprašymas

Savarankiško darbo Nr. 2 ataskaita. Darbo tikslas. Darbo užduotis. Užduoties analizė. Programos aprašymas. panaudos atveju, klasių ir sekų diagramos. Programoje naudojami duomenų tipai, metodai ir jų paskirtis. Programos failu sąrašas: vardai, paaiškinimai. Skaičiavimų algoritmu blokinės schemos. Unit1.h, unit2.h, unit1.cpp ir unit2.cpp failu tekstai su komentarais. Atmintin' vartotojui. Pradiniu duomenų ir rezultatu failu vardai. Reikalavimai įvedamiems ir išvedamiems duomenims. Avarinės situacijos, kurioms esant programa stringa. Užduoties sprendimo rezultatai. Programos testavimo rezultatai. Išvados

Ištrauka

1. Darbo tikslas
Išsiaiškinti strukturų naudojimo programose principus ir sudaryti struktūrų masyvų tvarkymo programa.
2. Darbo užduotis
Turistinėje firmoje saugoma informacija: kelionės nr., kelionės klasė, pradinis maršruto taškas ir galinis
maršuto taškas, kelionės būdas.
Sukurkite meniu, kuri leistu pasirinkti veiksmus:
• Duomenų atvaizdavimą kompiuterio ekrane.
• Paieška.
• Programos pabaigimą.
Spausdinkite pilną sąrašą. Sukurkite dvi paieškos funkcijas pagal kelionės pradinį ir galutinį tašką bei
kelionės būdą. Apie surastas keliones spausdinkite pilna informacija. Rezultatus rodykite kompiuterio
ekrane ir irašykite i tekstini faila
3. Užduoties analiz
Pagal suformuluotą savarankiško darbo užduotį (žr. Reikalavimai savarankiškam darbui Nr.1)
pograma turi atitikti šiuos reikalavimus:
1. Programos komandu Meniu
2. Dialogo komponentai OpenDialog1 ir SaveDialog1
3. Pradiniai duomenys saugomi tekstiniame faile arba ivedami klaviatura. Duomenys nuskaitomi iš
naudotojo nurodyto pavadinimo failo ir užpildomas masyvas. Atlikdami užduotyje nurodytus
skaiciavimus ir pertvarkymus, pradiniu duomenu failo nenaikinkite.
4. Pradinius duomenis rodykite StringGrid-e
5. Rezultatus rodykite ekrane pagal užduotyje nurodytas salygas. Rezultatus ekrane laikyti tol, kol
naudotojas nuspaus atitinkama klaviša.
6. Programos darbo rezultatai irašomi i vartotojo nurodyto pavadinimo faila, jeigu to pageidauja
vartotojas.
7. Programoje turi buti tokie metodai:
a. Metodas duomenu ivedimui, nuskaitant pradinius duomenis i masyva.
b. Metodas skaiciavimams.
c. Metodas rezultatu atvaizdavimui kompiuterio ekrane.
d. Metodas rezultatu irašymui i naudotojo nurodyto pavadinimo duomenu faila.
e. Kiti metodai, skirti užduoties salygoje nurodytiems veiksmams atlikti.
8. Tik parinkus atitinkama komanda, programa baigia darba. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-08
DalykasProgramų laboratorinis darbas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasLaboratoriniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis241.02 KB
Autoriusegis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasDoc. D. Lukšaitė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasAdobe Acrobat Programos Strukturos projektavimas [speros.lt].pdf
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą