Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokslas ir švietimas>Vientisoji Europos studijų erdvė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vientisoji Europos studijų erdvė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Europos Sąjungos aukštojo mokslo politikos raida. Vientisosios Europos studijų erdvės kūrimo priežastys ir samprata. Vientisos Europos studijų erdvės kūrimosi priežastys. Vientisos Europos studijų erdvės samprata. Bolonijos proceso tikslai, raida, etapiniai rezultatai, įžvalgos. Bolonijos proceso tikslai ir veiklos struktūra. Bolonijos deklaracija - siekis užtikrinti aukštojo mokslo konkurencingumą. Prahos komunikatas – Europos aukštojo mokslo erdvės patrauklumo kūrimas. Berlyno komunikatas: kokybės užtikrinimas. Bergeno komunikatas. Lietuvos padėties Bolonijos procese vertinimas.

Ištrauka

Spartūs Europos integracijos procesai lemia tai, jog kiekvienas iš mūsų tampame liudininkai kuriamo ir kaskart stiprėjančio intelektinio, kultūrinio, socialinio ir technologinio Europos potencialo. Tuo pačiu esame žinių visuomenės kūrimo liudininkai. Žinių Europa šiandien jau plačiai pripažįstama kaip nepakeičiamas socialiniu ir žmogiškuoju požiūriu veiksnys, taip pat kaip būtinas komponentas stiprinant ir praplečiant Europos pilietybę, galinčią suteikti jos piliečiams reikiamą kompetenciją priimti naujo tūkstantmečio iššūkį ir drauge suvokti, kad teks dalytis vertybėmis ir priklausyti bendrai socialinei ir kultūrinei erdvei. Išskirtinė, visuotinai pripažįstama švietimo ir šios srities bendradarbiavimo svarba, kuriant ir stiprinant stabilią, taikią ir demokratinę visuomenę.
Vientisos studijų erdvės reikšmė yra išskirtinė ir visuotinai pripažįstama, kuriant bei stiprinant stabilią, taikią ir demokratinę visuomenę, kadangi žinių Europa jau plačiai pripažįstama kaip nepakeičiamas socialiniu ir žmogiškuoju požiūriu veiksnys, taip pat kaip būtinas komponentas, stiprinant ir praplečiant Europos pilietybę, galinčią suteikti jos piliečiams reikiamą kompetenciją priimti naujo tūkstantmečio iššūkį ir drauge suvokti, kad teks dalytis vertybėmis ir priklausyti bendrai socialinei ir kultūrinei erdvei. Vientisa Europos studijų erdvė suteikia teigiamų perspektyvų gerovę, gerbiant, be abejo, aukštojo mokslo skirtumus, tačiau drauge ir reikalauja nuolatinių pastangų įveikti kliūtis ir plėsti mokymo ir mokymosi sistemą, sustiprinančią mobilumą ir net glaudesnį bendradarbiavimą.
Mokslinė problema: Kaip Bolonijos procesas įtakoja aukštojo mokslo sistemą Europos ir Lietuvos atžvilgiu. Kokie pokyčiai ir kodėl reikalingi aukštojo mokslo sistemoje.
Darbo tikslas: Atskleisti vientisąją Europos studijų erdvę.
Darbo uždaviniai:
1. Išstudijuoti ES aukštojo mokslo politikos raidą.
2. Suvokti VESE kūrimo priežastis ir sampratą.
3. Išanalizuoti Bolonijos proceso tikslus, raidą bei identifikuoti etapinius rezultatus.
4. Įvertinti Lietuvos aukštojo mokslo raidą Bolonijos proceso kontekste. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-14
DalykasMokslo ir švietimo kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Mokslas ir švietimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis54.17 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas6
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vientisoji Europos studiju erdve [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 6 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą