Įvadas. Paslaugų statistinė analizė. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso analizė. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų charakteristika. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos pasiūlos modelis. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų vartotojai ir teikėjai. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų naudojamos komunikacijos priemonės. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų teikimo vieta. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų kainodara. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų kokybės matavimo kriterijai. Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų tobulinimo gairės. Išvados.