Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas

Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Kas yra kokybė ir kokybės valdymas. Kokybės įvertinimas ir įteisinimas. Įvertinimas pagal išleistus standartus. Standartai. Kokybės sertifikatų gavimo tvarka užsienyje. Kodėl reikia siekti kokybės standartų? Kaip pasiekti kokybę. Kokybiško darbo organizavimo procedūros. Kokybės kaina ir įvertinimas. Kokybė firmos įvaizdyje. Firmos įvaizdis: esmė, svarbiausios formavimo ypatybės. Firmos stilius. Firmos įvaizdžio diferencijavimas. Pozicionavimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

34 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 123.67 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą