Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Kokybės vadyba
> Klientų logistinio aptarnavimo vertinimas
Klientų logistinio aptarnavimo vertinimas
9.9
(
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Klientų aptarnavimas – pagrindinis logistikos tikslas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Vadyba
,
Kokybės vadyba
Apimtis:
5 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus kolegija
Failo tipas:
42.46 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas: UAB "Westtrans logistic"
Strateginis valdymas: tarptautinė draudimo grupė "ERGO"
Logistinio aprūpinimo transportavimo plėtra įmonėje: krovinių gabenimas
Horizontalioji ir vertikalioji analizė: AB "Gojus" ir AB "Snaigė"
Veiklos analizė ir informacinių poreikių specifikavimas: UAB "Smaližius"
Filosofija (85)
Kainos tyrimas ir analizė prekių (paslaugų) rinkoje (2)
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas
Darbuotojų svarba kokybės valdymui