Šperos.lt > Informatika > Internetas > SLA – paslaugų kokybės sutartis

SLA – paslaugų kokybės sutartis

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
SLA – paslaugų kokybės sutartis. SLA koncepcija. SLA gyvavimo ciklas. Tinklo paslaugų SLA. SLA sudarymas. SLA parametrai. Aukšto lygmens techniniai parametrai. Apkrovimas. Pateikiamumas. Transakcijos klaidų dažnis. Transakcijos reagavimo laikas. Failo perdavimo laikas. Srauto kokybė. Žemo lygmens techniniai parametrai. Apkrovimas ir pateikiamumas. Paketų praradimas. Vėlinimas. Vėlinimo fliuktuacijos (Jitter). Serverio reakcijos laikas. TCP/IP SLA patikrinimas. Matavimo būdai. Matavimų atrinkimo dažnumas. Matavimų agregavimo intervalas. Verslo procesų parametrai. Problemų valdymo parametrai. Realaus laiko Servisų valdymo parametrai. Matavimo taškų pasirinkimas. Vėlinimo ir vėlinimo kitimo patikrinimas. Klaidų santykio patikrinimas. Praradimų santykio patikrinimas. Netikrų paketų santykio patikrinimas. Pralaidumo patikrinimas. Prieinamumo patikrinimas. Duomenų perdavimo eksploatacinių parametrų stebėjimas SNMP protokolu. RMON. Netflow. NetFlow aktyvavimo ir duomenų surinkimo strategija. SLA sutarties pavyzdys. Standartai bei rekomendacijos. ITU-T / ETSI standartuose pateikiami tinklo našumo parametrai. Internet Engineering Task Force (IETF) nustatomi parametrai. CISCO rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Alytaus profesinio rengimo centras

Failo tipas:

Microsoft Word 133.35 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą