Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Internetas>SLA – paslaugų kokybės sutartis
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

SLA – paslaugų kokybės sutartis

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

SLA – paslaugų kokybės sutartis. SLA koncepcija. SLA gyvavimo ciklas. Tinklo paslaugų SLA. SLA sudarymas. SLA parametrai. Aukšto lygmens techniniai parametrai. Apkrovimas. Pateikiamumas. Transakcijos klaidų dažnis. Transakcijos reagavimo laikas. Failo perdavimo laikas. Srauto kokybė. Žemo lygmens techniniai parametrai. Apkrovimas ir pateikiamumas. Paketų praradimas. Vėlinimas. Vėlinimo fliuktuacijos (Jitter). Serverio reakcijos laikas. TCP/IP SLA patikrinimas. Matavimo būdai. Matavimų atrinkimo dažnumas. Matavimų agregavimo intervalas. Verslo procesų parametrai. Problemų valdymo parametrai. Realaus laiko Servisų valdymo parametrai. Matavimo taškų pasirinkimas. Vėlinimo ir vėlinimo kitimo patikrinimas. Klaidų santykio patikrinimas. Praradimų santykio patikrinimas. Netikrų paketų santykio patikrinimas. Pralaidumo patikrinimas. Prieinamumo patikrinimas. Duomenų perdavimo eksploatacinių parametrų stebėjimas SNMP protokolu. RMON. Netflow. NetFlow aktyvavimo ir duomenų surinkimo strategija. SLA sutarties pavyzdys. Standartai bei rekomendacijos. ITU-T / ETSI standartuose pateikiami tinklo našumo parametrai. Internet Engineering Task Force (IETF) nustatomi parametrai. CISCO rekomendacijos.

Ištrauka

Dabar internetas vystosi nuo geriausių pastangų serviso link skirtingų kokybės lygių (QoS) palaikymo.
Šiuolaikinės duomenų perdavimo paslaugos didžiąja dalimi teikiamos naudojant universalias technologijas, paremtas TCP/IP protokolų šeima. "IP konvergencija" vadinamas vis didesnės dalies telekomunikacinių ir duomenų perdavimo paslaugų perkėlimo į IP tinklus procesas. Tačiau IP tinklai iš prigimties yra nesurišto ir negarantuoto duomenų perdavimo tinklai. Ankstesnės informacinės technologijos buvo paremtos vėlinimui ir paketų nuostoliams mažai jautriais protokolais (X.25), todėl nebuvo būtino poreikio išlaikyti aukštus ir stabilius duomenų perdavimo kokybės ir patikimumo parametrus. Naujesnieji taikymai ir ypač tie, kurie IP tinkluose perimami iš kitų telekomunikacijų technologijų, yra jautrūs perdavimo kokybei ir nepakantūs net ir trumpalaikėms tinklo perkrovoms.
Šiuolaikiniame duomenų perdavimo paslaugų teikimo IP tinklais etape galima išskirti tokias tendencijas:
pateikti vartotojams tiksliai apibrėžtos kokybės paslaugas. Paslaugos kokybė turi būti tiksliai išlaikoma ir objektyviai išmatuojama;
pateikti vartotojui sudėtines paslaugas, taikančias skirtingas disciplinas skirtingų rūšių srautams aptarnauti;
sujungiant kompiuterių tinklus, padaryti duomenų perdavimą tarp jų maksimaliai skaidrų;
pervesti į IP tinklų bazę tradicines Frame Relay, ATM, skirtujų linijų paslaugas arba sukurti jų ekvivalentus, kurie neverstų vartotojų pertvarkyti savo kompiuterių tinklų ir naudojamų tinklinių taikymų ir apimtų žymiai didesnius spartų diapazonus.

SLA paaiškinimas duotas Dinesh Verma: "aiškus apibrėžimas lūkesčių ir įsipareigojimų kurie egzistuoja verslo santykiuose tarp organizaciju: paslaugos tiekėjo ir kliento".
SLA yra juridinis pamatas paslaugos tiekimui. SLA įtraukia abi puses; paslaugos tiekėjas naudoja SLA kaip apibūdinimą, nurodantį kas turi būti tiekiama. Tiekėjas gali naudoti šį raštą esant ginčams su klientu. Klientas SLA naudoja kaip paaiškinimą, ką tiekėjas turi tiekti.
SLA paprastai turi šiuos komponentus:
• Tiekiamos paslaugos paaiškinimą.
• Tikimąsi paslaugos atlikimą.
• Detalius veiksmus paslaugos problemų tvarkymui.
• Stebėjimo ir pranešimo klinetui apie paslaugos lygį procedūras.
• Pasekmes tiekėjui jei paslaugos tiekimas neatitinka numatyto lygio.
• Paaiškinimą prie kokių aplinkybių SLA nenaudojamas.

Išskiriami trys SLA egzistavimo etapai: sukūrimo fazė, veikimo fazė ir panaikinimo fazė.

Sukūrimo fazė
SLA sukuriamas kai klientas užsisako paslaugą kuri siūloma paslaugos tiekėjo. Klientas pirmiausia gauna informaciją apie paslaugos egzistavimą ir detalų paaiškinimą apie paslaugą, kad galėtų nuspresti ar tai tokia paslauga kokios jis nori.
SLA sukūrimas įtakoja keletą veiksmų:
1. Oficialus sutarties sudarymas. Tai rodo kad klientas užsakė paslaugą.
2. Visos paslaugos posistemės turi būti sukonfigūruotos naujos paslaugos tiekimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-16
DalykasInterneto referatas
KategorijaInformatika >  Internetas
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai58
Dydis133.35 KB
AutoriusMindaugas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasDalia Mankauskaitė
Švietimo institucijaAlytaus profesinio rengimo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word SLA paslaugu kokybes sutartis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Alytaus profesinio rengimo centras / 1 Klasė/kursas
  • Dalia Mankauskaitė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą