Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Kokybės vadybos esamos padėties tyrimas UAB "Mikotel"

Kokybės vadybos esamos padėties tyrimas UAB "Mikotel"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Situacijų sprendimo standartai. ISO. ISO standartų diegimas. "Žalias raktas". Kokybės sistemos sertifikavimas. Įmonės charakteristika. Istorija. Bendradarbiavimas. Juridinis statusas. Apie viešbutį ir darbuotojus. UAB "Mikotel" klasifikavimo reikalavimai. Klasifikavimo sistemos taikymas. 1 etapas. 2 etapas. Privalomi reikalavimai visų kategorijų viešbučiams ir moteliams. Bendrieji reikalavimai. Įėjimas. Foje. Priėmimas ir paslaugos. Poilsio ir bendros patalpos. Svečių kambariai. Vonios (dušo) patalpa ir įranga. Maitinimo paslaugos. Personalas ir kvalifikacija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 387.92 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą