Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programos>Elektroninės prekybos sistema: UAB "Fektus"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Elektroninės prekybos sistema: UAB "Fektus"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110
Aprašymas

Įvadas. Elektroninės komercijos analizė. Elektroninės komercijos apibrėžimas. Elektroninės komercijos modeliai. Elektroninės komercijos modelių paplitimas rinkoje ir iš jų gaunamas pelnas. Elektroninės komercijos formos. Virtuali parduotuvė. Elektroninė birža. Elektroninis aukcionas. Elektroninės paslaugos. Atsiskaitymo už prekes internetu rizika. Saugaus atsiskaitymo internetu užtikrinimas. Saugų atsiskaitymą internetu užtikrinančios technologijos. SSL protokolo technologija. MOP technologija. SET protokolo technologija. "CyberCash" mokėjimo technologija. Atsiskaitymo internetu būdai. Mokėjimo kortelės. Elektroniniai čekiai. Elektroniniai pinigai. Skaitmeniniai pinigai. Elektroninės komercijos sistemų apžvalga Lietuvoje. Elektroninės prekybos sistemos "Virtuali parduotuvė" pritaikymas praktikoje. Įmonės tinklalapio struktūra. Elektroninės prekybos sistemos "Virtuali parduotuvė" struktūra. Duomenų bazės analizė. Trumpas duomenų bazės dalykinės srities aprašymas. Koncepcinis duomenų bazės modelis. Objektų sąrašas. Esybės ir jų atributai. Duomenų bazės ryšiai. Elektroninės prekybos sistemos "Virtuali parduotuvė" formų analizė. Kompiuterio konfigūracijos pasirinkimo forma. Kompiuterio konfigūracijos patvirtinimo forma. Vartotojo duomenų, reikalingų sandoriui atlikti, įvedimo forma. Atsiskaitymo už prekes sistema. Duomenų bazės valdymo sistema. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).

Ištrauka

Sparčiai augantis internetu besinaudojančių vartotojų skaičius, nuolat pingančios prisijungimo prie interneto paslaugos, jų gausa bei didėjantis ryšio pralaidumas, taip pat elektroninių prekybos ir atsiskaitymo už prekes technologijų gausa bei įvairumas keičia verslo pasaulio požiūrį į klasikinius verslo modelius ir skatina ieškoti naujų.
Vienas iš jų yra elektroninė komercija, kuri netolimoje ateityje taps mūsų kasdieninio gyvenimo dalimi. Jau dabar galima gretai ir patogiai, naudojantis interneto ryšiu, susiplanuoti ir įsigyti kelionę į beveik visas pasaulio šalis, apdrausti automobilį, nusipirkti knygą, patikusią muzikinę kompaktinę plokštelę ar rūbą, kompiuterinę techniką, programinę įrangą ir kitas prekes. Internetas yra elektroninės komercijos egzistavimo pagrindas, tiesiogiai lemiantis jos plitimo mastą.
Elektroninė komercija atsirado tik prieš keliolika metų, tačiau labai greitai išplito visame pasaulyje. Tai atsitiko dėl kelių priežasčių:
• norint susirasti reikiamą prekę, tereikia asmeninio kompiuterio ir interneto ryšio. Pakanka žinoti tik elektroninės parduotuvės tinklalapio adresą;
• elektroninė parduotuvė veikia ištisą parą, septynias dienas per savaitę, išskyrus tuos atvejus, kai sutrinka tarnybinės stoties darbas. Joje galima praleisti tiek laiko, kiek reikia;
• prekės trimatis modelis beveik nesiskiria nuo originalo;
• lengvai galima rasti visą dominančią informaciją apie konkrečią prekę bei perskaityti kitų pirkėjų atsiliepimus apie ją ir rekomendacijas;
• greitas ir patogus atsiskaitymas;
• dauguma elektroninių parduotuvių pasirinktas prekes pristato nurodytu adresu nemokamai per 1-3 darbo dienas.
Atsirado dar viena pelningo verslo sritis, todėl kiekviena įmonė stengiasi kuo veiksmingiau pasinaudoti jos siūlomomis galimybėmis ir tokiu būdu padidinti savo pelną.
Kompiuterinių paslaugų įmonė UAB "FEKTUS", kurios pagrindinė veikla yra prekyba kompiuteriais ir jų dalimis, kompiuterinės technikos remontas bei techninis aptarnavimas, siekdama padidinti pardavimų apimtį ir įsitvirtinti elektroninės komercijos rinkoje, ieško efektyvių būdų šiems tikslams įgyvendinti.
Įmonei UAB "FEKTUS" elektroninė komercija teiktų keleriopą naudą: atsirastų nauji pirkėjai ir galimybė greitai užmegzti verslo ryšius su naujais verslo partneriais daugelyje šalių, tai būtų papildoma jos verslo reklama ir sumažėtų verslo sąnaudos. Gerokai pagreitėtų ir palengvėtų naujų prekių užsakymas, atsirastų galimybė tiksliai sužinoti prekių buvimo vietą ir pristatymo laiką, naudojant elektronines atsiskaitymo technologijas būtų galima greitai ir saugiai už jas atsiskaityti, o kartu ir sėkmingai konkuruoti rinkoje. To neįmanoma pasiekti be efektyvios elektroninės prekybos sistemos, kuri maksimaliai tenkintų įmonės klientų poreikius ir būtų jiems patraukli.
Šio baigiamojo darbo tikslas – atlikti elektroninės komercijos literatūros analizę, įvertinti elektroninės prekybos padėtį Lietuvos rinkoje ir, atsižvelgus į įmonės UAB "FEKTUS" poreikius bei pasirinkus tinkamiausias programavimo priemones, sukurti jai veiksmingą elektroninės prekybos sistemą.
Įmonės tinklalapis internete sukurtas panaudojus "Macromedia Dreamweaver 4" vizualų HTML (angl. HyperText Markup Langugage) redaktorių. Nors šio programinio paketo kaina didoka, jis pasirinktas dėl greito ir gana nesudėtingo darbo su juo, bei galimybės grafiškai redaguoti tinklalapį ir gauto produkto suderinamumo su beveik visomis interneto naršyklėmis ("Internet Explorer", "Netscape Navigator", "Opera", "Mozilla", "Mosaic", "Lynx" ir kt.) bei "JavaScript" scenarijus, "ActiveX" elementus, "Microsoft ASP" (angl. Active Server Pages), JSP (angl. Java Server Pages), "Allaire ColdFusion" internetines technologijas. Tinklalapis patalpintas iš įmonės UAB "MicroLink" nuomojamoje "Apache ver. 1.3.27" tarnybinėje stotyje, kurioje įdiegta "Unix" operacinė sistema. Elektroninė prekybos sistema realizuota pagal "verslas – vartotojui" modelį, panaudojus atvirojo kodo PHP 4 (angl. Hypertext Preprocessor) programavimo kalbą formų programavimui ir aptarnavimui, taip pat atvirojo kodo MySQL struktūrinių užklausų programavimo kalbą duomenų bazės struktūros sukūrimui ir užklausų formavimui.
Šio darbo analitinėje dalyje išdėstyti bendri elektroninės komercijos principai, pagrindiniai jos modeliai ir formos, saugaus atsiskaitymo internetu užtikrinimo būdai bei Lietuvoje egzistuojančių elektroninių prekybos ar paslaugų užsakymo sistemų apžvalga.
Projektinėje dalyje pateikiamas sukurtas įmonės elektroninės prekybos sistemos modelis ir jo struktūra, sistemos duomenų bazės modelis ir jo struktūra, duomenų bazės valdymo sistema, atsiskaitymų už prekes sistema ir pateikta elektroninės prekybos sistemos "Virtuali parduotuvė" formų analizė.
Apibendrinant šio darbo išvadas, galima teigti, kad racionalus programavimo priemonių (MySQL ir PHP4) pasirinkimas užtikrino spartų elektroninės prekybos sistemos "Virtuali parduotuvė" darbą. Naudojama atsiskaitymo sistema leidžia pirkėjui atsiskaityti internetu, nepateikiant įmonei jokių savo banko sąskaitos duomenų. Sistemos formos pateiktos taip, kad jas lengvai suprastų vartotojas.
Sukurtas produktas visiškai atitinka jam iškeltus tikslus. Ši parduotuvė patalpinta kompiuterinių paslaugų įmonės UAB "FEKTUS" tinklalapyje adresu http://www.fektus.lt tolimesniems bandymams ir pilnaverčiam funkcionavimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-04
DalykasProgramų diplominis darbas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasDiplominiai darbai
Apimtis108 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis1.21 MB
AutoriusMindaugas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojaslektorė J. Galkauskaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasFundamentinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronines prekybos sistema Fektus [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 108 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • lektorė J. Galkauskaitė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą