Šperos.lt > Rinkodara > Rinkos segmentavimas (2)

Rinkos segmentavimas (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimo lygiai. Masinė rinkodara. Segmentų rinkodara. Nišų rinkodara. Mikrorinkodara. Vartotojų rinkų segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Amžius. Lytis. Gyvenimo ciklo etapai. Pajamos. Psichografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Vartojimo lygis. Prekės vartojimo motyvai. Prisitaikymo greitis. Gamybinės paskirties prekių rinka. Tarptautinių rinkų segmentavimas. Rinkų segmentų raida. Segmentavimo reikalavimai. Praktinis darbas. Išvados. Priedas (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 43.65 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą