Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Logika>"Klientas visada teisus" - pagrindinė klientų aptarnavimo taisyklė
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

"Klientas visada teisus" - pagrindinė klientų aptarnavimo taisyklė

  
 
 
123
Aprašymas

Logikos argumentuotas tekstas. Tikriausiai kiekvienos šalies istorijoje buvo dalykų, kai prekių paklausa viršijo pasiūlą, tad tuo metu ir viešpatavo visuotinio deficito laikai. Šiandien įsigaliojo naujos klientų aptarnavimo taisyklės. Teiginys. Argumentas. Kontraargumentas. Išvada.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-27
DalykasLogikos namų darbas
KategorijaLogika
TipasNamų darbai
Apimtis3 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis10.39 KB
Autoriusvitoja
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Klientas visada teisus pagrindine klientu aptarnavimo taisykle [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 3 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą