Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Emocijų vertinimas

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Emocijos ir jų prasmė. Emocijų įvairovė. Emocijos mūsų gyvenime. Emocijų vertinimas. Emocijų valdymas. Emocijų išraiška. Išvados.

Ištrauka

Kaip žmogus gali įveikti mąstymą? Psichoterapeutai pasiūlė paprasta, bet efektyvu metodą, kuris padeda neutralizuoti, nukreipti kita linkme mintis, sukeliančias neigiamas emocijas. Susipažinkime ir įsisąmoninkime šiuos metodus:
A. Pradėkite stebėti savo emocines reakcijas. Pirmiausia atpažinkite silpninančias emocijas. Vienas iš būdu nustatyti emocijų apraiškas- fiksuoti organizmo fiziologines reakcijas: pilvo garsus, padažnėjusi širdies plakimą, prakaitavimą ir pan. Kai kurios iš šių reakcijų gali būti ligos požymis, bet dažniau jas sukelia stiprios emocijos. Tokiu pat būdu jus galite atpažinti savo elgesio modelius, kurie atsiranda dėl stiprių emocijų poveikio. Žmonės, kurie nestebi savo silpninančių emocijų labai kenčia.
B.Stebėkite emocijas sukelianti įvykį. Įsisąmoninę savo emocijas, žengiame kita žingsnį- bandome nustatyti, koks įvykis jas sukėlė. Kartais tas įvykis aiškus: jus pykstate, kai kažkas nepritarė svarbiam jūsų pasiūlymui ir pan. Kartais įvykių gali būti ne vienas, o keli arba net visa jų serija. Jie kaupiasi į tam tikrą kritinę masę, vėliau išsiveržiančią per silpninančias emocijas. Tokios įvykių serijos gali atsirasti tada, kai bandote dirbti ar užmigti, bet kas nors sutrukdo, arba jūs sukaupiate grandinę smulkių nusivylimų. Geriausias būdas atpažinti aktyvius įvykius- stebėti situaciją, kurioje atsiranda silpninančios emocijos.
C. Fiksuokite vidinę kalbą. Dabar analizuokite mintis, kurios gali sukelti tam tikrus jausmus. Štai pora pavyzdžių, kurie padės pamatyti, kaip emocijų įsisąmoninimas atrodo praktiškai:
1.Žmogus pastebėjo, kad jis susinervina (emocinė reakcija), kai bando užmegzti pokalbį su jam patinkančiu žmogumi (aktyvuojantis įvykis). Po keliu stebėjimų jis atpažino savo vidinės kalbos mintis. Jos buvo tokios: aš elgiuosi kaip kvailys; aš nežinau, ką jam pasakyti; jis niekada su manimi nebendraus. Sunku stebėti savo vidines mintis pačioje pradžioje, bet jeigu esi atkaklus, gana greitai nustatysi savo mintis, kurios sukelia silpninančias emocijas. Įgudę atpažinti vidinį monologą, greitai ir lengvai galėsite nustatyti savo mintis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-24
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis21.43 KB
Autoriusjuste
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Emociju vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Utenos kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą