Šperos.lt > Pedagogika > Didaktika (3)

Didaktika (3)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Didaktika jos objektas ir sąvokos. Kas yra didaktikos objektas? Pagrindinės didaktinės sąvokos. Kas yra didaktikos pradininkas? Kuo skiriasi mokymas nuo auklėjimo? Kas yra mokymo pagrindai? Ką jie tiria? Mokymosi ir mokymo ryšys. Didaktiniai principai. Reikšmingos šių dienų Komenskio idėjos. Tradicinės ir šiuolaikinės didaktinės nuostatos. Ugdymo kritinis mastymas. Sisteminis požiūris į mokymą. Ką reiškia sistema? Kas sudaro didaktinę sistemą ir koks ryšys tarp sistemos elementų? Koks ryšys tarp didaktikos dėsnių ir principų? Didaktiniai principai. Mokymo principai. Kas padeda realizuoti didaktikos principus? Nurodykite ir pagrįskite šių principų ryšius: moksliškumo-prieinamumu; teorijos praktikos ryšio-išmokimo tvirtumu. Kokia turi būti sąlyga, kad mokymo principai būtų veiksmingi? Koks didaktikos principas reikalauja tarp dalykinių ryšių? Mokymo tikslai. Mokymo tikslai. Kas sąlygoja tikslus? Kuo mokytojams yra naudingi Bloom'o mokymo tikslų taksonomija? Kokie reikalavimai yra keliami tikslams? Santykis tarp pedagogo ir ugdytinio. Mokymo turinys. Kas yra mokymo turinys? Mokymo turinio formos. Kokie esminiai šiuolaikinės pamokos bruožai? Mokymo metodai. Kas yra metodas? Netradiciniai mokymosi metodai. Mokymosi priemonės. Vertinimas. Kas yra vertinimo sistema? Kokios yra vertinimo rūšys? Vertinimo funkcijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 24.6 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą