Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programos>Struktūrinis programavimas: žaidimas "Pup a Racer 2006"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Struktūrinis programavimas: žaidimas "Pup a Racer 2006"

Aprašymas

Turbo Pascal 7.0 pagalba parašyta programa - žaidimas, kuris dirba su duomenimis, apdoroja duomenis, dirba su grafika ir atsitiktiniais atvejais. Įvadas. Užduoties formulavimas. Užduoties analizė. Programinės dalies aprašymas. Vartotojo instrukcija. Išvados ir pasiūlymai. Reziumė anglų ir lietuvių kalba. Programos algoritmo blokinė schema. Programos tekstas su komentarais.

Ištrauka

Programavimas bendrąja prasme gali būti apibrėžiamas ir kaip veiksmų, kuriuos norima kad atlikti, apibrėšimas (panašiai kaip Planavimas).
Jeigu norima, kad veiksmus atliktų kompiuteris tuomet Programavimas - kompiuterių programų kūrimo proceso dalis, kai algoritmas užrašomas kuria nors programavimo kalba. Programavimas apima meno, mokslo, matematikos bei inžinerijos elementus.
Kiekviena programa rašoma viena ar kita programavimo kalba, kuri vėliau verčiama mašininiu kodu, suprantamu kompiuteriui. Nors įmanoma tiesiogiai programuoti mašininiu kodu, aukšto lygio programavimo kalbos ţymai supaprastina kūrimo procesą.
Programavimo kalbų yra daug skirtingų tipų bei skirtingų sudėtingumo lygių, todėl kiekviena kalba labiau tinka tam tikros paskirties uždaviniams spęsti.
Imperatyvusiaus programavimo stiliaus pagrindinis principas: programa – tai komandų, kurias reikia vykdyti, rinkinys. Komandos keičia programos būseną. Kadangi beveik visa aparatinė įranga dirba šiuo principu, tai didţioji dalis programų yra parašyta būtent šiuo stiliumi. Skiriamos tokios šio stiliaus atšakos:
Struktūrinis (procedūrinis) programavimas uţdeda apribojimus, kad visa programa turi būti suskaidyta į kaip įmanoma mažiau viena nuo kitos priklausomus modulius (gali būti kelių lygių: procedūros, modulio, bibliotekos). Kiekviena tokia dalis gali turėti tik joje matomus kintamuosius. Realizuojančios kalbos: Turbo Pascal, Algol ir iš jo išsivysčiusios.
Programavimo kalba Pascal (Paskalis) - kalba, daugiausiai naudojama švietimo įstaigose programavimo kalbų pagrindų mokymui.
Kalbą sukūrė Niklausas Virtas (Niklaus Wirth) 1970 metais kaip priemonę, skatinančią studentus programuoti struktūriškai. Kalba sukurta Algol kalbos pagrindu ir pavadinta matematiko bei filosofo Blezo Paskalio (Blaise Pascal) garbei.
Kuriant Pascal, buvo remtasi naujausiomis (struktūrinio) programavimo idėjomis, bandant jas apibendrinti, tad Pascal tapo ne tik mokomąja, bet ir konceptualia kalba, padariusia labai stiprią įtaką daugumai vėliau sukurtų kalbų, pvz., C. Bandant patobulinti Pascal, buvo sukurtos tokios kalbos, kaip Ada, Modula-2 ir Oberon. Pascal padarė beveik nesulyginamą įtaką kompiliatorių kūrėjams: Pascal sintaksė buvo kuriama taip, kad būtų galima kompiliuoti vienu praėjimu (kintamųjų, procedūrų, etc. deklaravimas), todėl atsirado galimybė vykdyti atitikimo tarp programų tekstų ir generuoto kodo analizę. Analizuojant Pascal kompiliavimo metodus, buvo sukurtas USCD Pascal kompiliatorius bei virtuali mašina, skirta Pascal pseudokodo vykdymui, davusi pradţią vėliau kurtoms virtualioms mašinoms, ypač - Java. 4
Turbo Pascal pradėjo savo gyvenimą 1983 metais. Turbo Pascal - tai programavimo kalbos Pascal kūrimo programavimo sritys. Pasižymi tuo, kad yra universali, t. y. gerai tinka dažniausiai praktikoje pasitaikančių uždavinių programoms užrašyti. Jos paprastos, logiškos, turi nedaug konstrukcijų, o pačios konstrukcijos yra paprastos ir lengvai įsimenamos. Be to turi gerą apsauga nuo klaidų. Šios savybės naudingos ir besimokančiajam, ir profesionaliam programuotojui.
Šiuo metu Turbo Paskalis (versija 7.0) yra populiariausia Lietuvoje, naudojama programavimo pagrindų mokymui bendrojo lavinimo mokyklose ir aukštųjų mokyklų pirmuose kursuose. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-12
DalykasProgramų kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis495.4 KB
AutoriusValerij
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasR. Tumasonis
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasElektronikos ir informatikos fakultetas
Failo pavadinimas TOPMAN [speros.lt].PAS
 DRAWMAN [speros.lt].PAS
 SAVES [speros.lt].SVG
 ACCMAN [speros.lt].PAS
 ENGINE [speros.lt].PAS
Adobe Acrobat Strukturinio programavimo ataskaita [speros.lt].pdf
 PUPER [speros.lt].EXE
 PUPER [speros.lt].PAS
 EGAVGA [speros.lt].BGI
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 1 Klasė/kursas
  • R. Tumasonis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą