Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Sportinės klasės lėktuvo projektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Sportinės klasės lėktuvo projektas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667
Aprašymas

Įvadas. Sportinės klasės lėktuvo skaičiavimas. Konkurentų analizė. Kilimo masės skaičiavimas. Pirmas priartėjimas. Geometriniai skaičiavimai. Masių skaičiavimas antru priartėjimu. Lėktuvo entruotė. Aerodinaminiai skaičiavimai. Specialioji dalis. Atsparuminis pagrindinės važiuoklės lingės skaičiavimas. Darbo sauga. Gamtos apsauga. Išvados.

Ištrauka

Pastaruoju metu labai paplito lengvi ir ultralengvi lėktuvai. Pagal ICAO normas prie lengvųjų lėktuvų priskiriami lėktuvai, kurių kilimo masė neviršija 5750 kg, ultralengvųjų lėktuvų kilimo masė – mažesnė 450 kg.Sportinės klasės lėktuvai priskiriami lengviems orlaiviams.
FAA nustatė tokius reikalavimus lengviems sportinės klasės orlaiviams: jie turi būti paprastos konstrukcijos, neaukštos skrydžio charakteristikos, masė neturi viršyti 1232 lbs (560 kg), ekipažą sudaro du žmonės, jėgainė – vienas paprastas (be turbinos) variklis su propeleriu, smūkos greitis - 39 knots (72 km/h), maksimalus greitis – 115 knots (215 km/h), važiuoklė stamdžiai įtvirtinta, t.y. neįtraukiama.
FAA neriboja nei nešančiųjų paviršių, nei pilotų išdėstymo laisvės ar važiuoklės tipo, todėl projektuojant lėktuvą galima naudoti tiek aukštasparnio, tiek žemasparnio orlaivio schemą. Pilotus taip pat galime susodinti vienas šalia kito arba vienas paskui kitą. Važiuoklės tipas taip griežtai nenustatytas, reiškia galima naudoti trijų atramų su priekine važiuokle arba su galiniu ratuku važiuoklę.
Sportinės klasės orlaiviai, priklausomai nuo paskirties, gali būti naudojami pilotų mokymui, treniruotėms, poilsiui, kelionėms, filmavimui ar fotografavimui iš oro, gali būti naudojama kaip paprasta susisiekimo priemonė ir t.t. Taip pat atradus naujas medžiagas ar technologijas, šie orlaiviai (nesunkiai modifikavus) gali būti panaudoti naujų konstrukcinių sprendimų, aerodinaminių schemų patikrinimui. Didelis šių orlaivių privalumas santykinai nedidelė eksploatavimo, skridimo ir gamybos kaina.
Projektuojant dvivietį sportinės klasės orlaivį, pasirenkame žemasparnio orlaivio shemą, pilotai sėdės vienas šalia kito, važiuoklę parenkame priekinę trijų atramų. Skaičiuodami siekiame gauti kuo mažesnius geometrinius parametrus, neviršyti apribotos kilimo masės (560 kg); atliekame aerodinaminius skaičiavimus, parenkame variklį ir sraigtą, nustatome centruotę ir leidžiamas jos ribas, apskaičiuojame skrydžio charakteristikas ir parengiame važiuoklės konstrukciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-31
DalykasKita diplominis darbas
KategorijaKita
TipasDiplominiai darbai
Apimtis66 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis1.36 MB
AutoriusJurate
Viso autoriaus darbų27 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word sportines klases lektuvo projektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 66 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą