Šperos.lt > Geografija > Turizmas > Baigiamosios praktikos ataskaita: kelionių agentūra UAB "Viliota ir partneriai"

Baigiamosios praktikos ataskaita: kelionių agentūra UAB "Viliota ir partneriai"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Kelionių organizatoriaus UAB "Viliota" ir partneriai veikla. Kelionių organizatoriaus UAB "Viliota" ir partneriai teikiamos paslaugos. Transporto rezervavimas ir bilietų pardavimas. Kitos paslaugos. Vizos. Vizų rūšys. Vizų išdavimo vieta. Dokumentai, pateikiami vizai gauti. Išmanyti turizmo ir kelionių agentūrų veiklos specifiką. Išmanyti turizmo įmonių klasifikaciją ir teisinius pagrindus. Susipažinti su turizmo įmonės steigimo dokumentais: pažymėjimais, įstatai, licencijos. Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo registracijos pažymėjimas. Įregistravimo pažymėjimas. Liudijimas. Pažymėjimas. Prašymas. Steigimo aktas. Susipažinti su turizmo įmonės padaliniais ir gebėti organizuoti jų darbą: informacijos sklaida, bendradarbiavimas, problemos, pavaldumas, atsakomybės. Darbuotojų skatinimas. Nuobaudų skyrimas. Susipažinti su turizmo įmonės vizija, misija. Įmonės tikslai. Susipažinti su kelionės sutartimi, žinoti jos reikšmę, mokėti ją sudaryti. Turizmo paslaugų teikimo sutarties samprata. Pareiga teikti informaciją. Sutarties forma ir turinys. Turisto teisė atsisakyti sutarties. Kelionės organizatoriaus teisė atsisakyti sutarties. Sutarties sąlygų pakeitimas. Sutarties šalių pasikeitimas. Sutarties vykdymas ir atsakomybė už netinkamą jos vykdymą. Draudimas panaikinti ar riboti civilinę atsakomybę. Susipažinti su turizmo paslaugų paketais ir mokėti juos sudaryti. Susipažinti su pagrindiniais turizmo įmonės produktais, jų reklama, leidiniais, paslaugos pardavimo politika. Susipažinti su turizmo įmonės verslo partneriais, bendradarbiavimo sutartimis, jų sudarymų, specifika. Mokėti parinkti optimaliausia transporto rūšį, atsižvelgiant į kliento poreikius ir įmonės interesus. Išmanyti transporto paslaugų užsakymo galimybes bei formas. Mokėti užsakyti transporto paslaugas. Mokėti rezervuoti oro, geležinkelių, keltų, autobusų transporto bilietus. Išmanyti draudimo kompanijų teikiamas paslaugas, draudimo sutarčių sąlygas ir pasekmes už jų nesilaikymą. Susipažinti su finansinių nuostolių draudimu: medicininių išlaidų draudimas, nelaimingų atsitikimų draudimas, finansinių nuostolių draudimas, bendrosios civilinės atsakomybės draudimas. Kelionės finansinių nuostolių draudimo sutarties (poilsio privalumai). Mokėti paaiškinti draudimo sutarčių sąlygas ir pasekmes už jų nesilaikymą, draudimo sutarties nutraukimo/performinimo sąlygas. Mokėti teisingai užpildyti draudimo sutartį (polisą). Mokėti apskaičiuoti draudimo įmokos dydį ir paruošti draudimo įmokų apskaitą draudimo bendrovei. Susipažinti su grupine draudimo sutartimi ir jos specifika. Mokėti sudaryti atmintinę turistui. Mokėti pasirinkti ekskursijos objektus pagal klientų interesus. Susipažinti su pagrindiniais turizmo objektais ir lankytinomis vietomis.Sugebėti apskaičiuoti ekskursijos kainą skirtingo didumo grupėms (transportas, muziejai, maitinimas ir kitos paslaugos). Išmokti vesti ekskursijas: pagrindinė ekskursijos tema, potemės, loginiai perėjimai, užbaigimas. Gebėti mandagiai, kultūringai, paslaugiai bendrauti su klientais. Mokėti vadovautis profesinės etikos principais aptarnaujant klientus turizmo įmonėje. Mokėti kontroliuoti situaciją, bendraujant su klientais. Mokėti mandagiai atsiliepti telefonu, atsakyti į kliento klausymus ir profesionaliai suteikti turistinė informaciją. Mokėti išsiaiškinti kliento poreikius ir pasiūlyti produktą, labiausiai jam tinkanti pagal kainą, kelionės trukmę, lankytinus objektus, transporto rūšį. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Praktikos ataskaitos
Kategorija:
Apimtis:

30 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 1 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą