Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės strateginis planas: AB "Utenos trikotažas"

Įmonės strateginis planas: AB "Utenos trikotažas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Įmonės plėtros ir vystymosi kryptys 2005-2010 m. Įmonės strateginio valdymo ir planavimo įvertinimas. Šakos požymiai. Konkurencija. Išskirtinės kompetencijos. Verslo vieta. Įmonės misija, strateginė orientacija ir tikslai. Produktas. Finansai. Marketingas, pardavimų apimtys. Išorinės aplinkos analizė. SWOT analizė. Strategijos pasirinkimas, numatymas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 33.18 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą