Šperos.lt > Ekonomika > Mikroekonomika > Konkurencija – teigiamas veiksnys rinkoje

Konkurencija – teigiamas veiksnys rinkoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekinė konkurencija. Rinkos struktūrų tipai. Grynosios konkurencijos rinka. Monopolinės konkurencijos rinka. Oligopolinė rinka. Monopolinė rinka. Konkuravimo būdo strategijos. Skirstymas pagal Arthur D. Little. Skirstymas pagal P. Kotlerį. Vartotoją labiausiai veikiančios konkuravimo priemonės. Lojalumo kortelės. Kaininė ir kokybinė konkurencija. Lietuvos konkurencijos bendrojoje rinkoje. Europos ekonominės bendrijos konkurencinis reguliavimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 29.52 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą