Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Profesinė praktika: statybos darbai UAB "Hidrostatyba"

Profesinė praktika: statybos darbai UAB "Hidrostatyba"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įvadinė dalis. UAB "Hidrostatyba" charakteristika. Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia. Ekonominė dalis. UAB "Hidrostatyba" tikslų sistema. UAB "Hidrostatyba" išlaidų struktūra, jos kitimo tendencijos. Bendra ekonominių rodiklių charakteristika. Paslaugų teikimo procesų apibūdinimas. Vadybos dalis. UAB "Hidrostatyba " organizacinė valdymo schema. Organizacinės struktūros tipas. Horizontalus ir vertikalus darbų pasiskirstymas. Įmonės valdymo strategija. Planavimo procesas įmonėje. Naudojamų planų rūšys ir jų sudarymo tvarka. Personalo organizavimo analizė. Darbuotojų sudėties analizė. Darbuotojų kaita per 3 paskutinius metus ir jos priežastys. Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas įmonėje. Darbuotojų atestavimo organizavimas. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas. Vadovavimo darbuotojams analizė. UAB "Hidrostatyba" kultūros apibūdinimas. Vadovaujančių darbuotojų skaičius, jų dalis bendrame įmonės darbuotojų skaičiuje. Darbuotojų skatinimo sistema. Dominuojantys vadovavimo stiliai, vadovų ir darbuotojų tarpusavio santykiai. Susirinkimų ir pasitarimų periodiškumas ir darbuotojų atsiliepimai apie jų naudą. Kokybės laidavimo sistema įmonėje. Marketingo dalis. Marketingo vieta įmonėje, marketingo skyriaus atliekamos funkcijos. Tiriamoji veikla įmonėje. Tyrimo objektai ir rezultatai. Įmonės rinkos segmentas. Paslaugos. Paslaugų kainų politika. Paslaugų paskirstymo kanalai, pardavimų vietos. Komunikacijos procesas įmonėje. Pardavimų rėmimas. Tiesioginio marketingo priemonių naudojimas įmonėje. Marketingo plėtros perspektyvos įmonėje. Apskaitos dalis. Apskaitos skyriaus apžvalga. Darbo užmokesčio ir darbo laiko apskaita įmonėje. Finansinių ir ekonominių rodiklių analizė. Įmonės mokesčių analizė. Asmeninis indėlis. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Praktikos ataskaitos
Kategorija:
Apimtis:

30 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 102.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą