Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės aplinkos ir marketingo komplekso analizė: UAB "Tez tour"

Įmonės aplinkos ir marketingo komplekso analizė: UAB "Tez tour"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo pagrindų kursinis darbas. Įvadas. UAB "Tez tour" veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Įmonės marketingo veiklos vertinimo principai. Įmonės marketingo makroaplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Marketingo komplekso elementai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. UAB "Tez tour" aplinkos ir marketingo komplekso analizė. UAB "Tez tour" markoaplinkos analizė. UAB "Tez tour" mikroaplinkos analizė. Įmonės rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 65.06 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą