Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo planas: mėsos perdirbimas UAB "Gardėsis"

Įmonės marketingo planas: mėsos perdirbimas UAB "Gardėsis"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo komplekso programos elementai. Marketingo orientacija įmonėje. Įmonę "Gardėsis" įtakojantys mikroaplinkos ir makroaplinkos elementai. UAB "Gardėsis" įmonės rinka Lietuvoje. UAB "Gardėsis" prekės vartotojų rinkoje segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai darantys įtaką gaminamos produkcijos pirkimui. Gaminamos produkcijos (prekės) apibūdinimas. Kainų nustatymas, jų strategijos. Gaminio pateikimo strategija. Gaminių rėmimo strategija. Įmonės prekių SWOT analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 80.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą