Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (17)

Marketingas (17)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo samprata. Marketingas. Makromarketingas. Mikromarketingas. Marketingui būdingos sąvokos. Paklausos rūsys. Mainai. Sandoris. Prekė. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai ir sistema. Gamyba. Marketingo sistema. Verslo orientacijos samprata. Verslo orientacija. Gamybos orientacijos samprata. Gamybos orientacija. Prekes orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinis-etninis marketingas. Verslo orientacijų ryšys ir skirtumai. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makro aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtine aplinka. Rinkos samprata. Rinkos potencialas. Rinkos talpumas. Rinkos paklausa. Įmonės prekių paklausa. Rinkos dalis. Tikslinės rinkos parinkimas. Tikslinė rinka. Rinkos segmentavimas. Koncentruotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Nediferencijuotas marketingas. Rinkos segmentavimas. Vartojimo prekių rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Vartotojo elgsenos segmentavimas. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal įmonės dydį. Šakinis segmentavimas. Segmentavimas pagal įmonių pirkimo požymius. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Vartotojų elgsenos samprata. Išoriniai ir vidiniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkimo procesas. Pirkimo proceso etapai. Prekės samprata. Prekių asortimento samprata. Struktūros analizė. Prekių klasifikavimas. Gamybinės paskirties prekių klasifikavimas. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Kainų strategijos. Kainos ir kokybės strategija. Įmonės marketingo mikroaplinka. Marketingo informacijos samprata. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Marketingo tyrimų proceso etapai. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės vartotojų klasifikacija. Prekės gyvavimo ciklo stadijos. Prekės gyvavimo ciklo panaudojimas strateginiam planavimui.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 47.01 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą