Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pramonė ir gamyba>Masinio aptarnavimo sistemų teorijos praktinis taikymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Masinio aptarnavimo sistemų teorijos praktinis taikymas

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Masinio aptarnavimo teorija, elementai, klasifikacija. Uždavinys nr. 1. Įvykdymo terminas, esant aptarnavimo trukmės Erlango skirstiniui. Matematinis uždavinio modelis. Kompiuterinis uždavinio modelis. Rezultatų analizė. Galimų sprendimo priėmimo situacijų, naudojant uždavinio sprendinius, nagrinėjimas ir sprendimo priėmimas. Uždavinys nr. 2. Aptarnavimo kanalų skaičiaus nustatymas. Matematinis uždavinio modelis. Kompiuterinis uždavinio modelis. Rezultatų analizė. Išvados.

Ištrauka

Formuluojant ekonominį uždavinį, apibrėžiami kintamieji (nežinomieji) dydžiai, sudaroma tikslo funkcija. Galimybių apribojimai išreiškiami lygtimis, nelygybėmis, įvairiomis tiesioginėmis sąlygomis (pvz. visų kintamųjų reikšmės – natūralieji skaičiai) Visi įmanomi kintamųjų rinkiniai sudaro uždavinio leistinąją aibę [1, psl. 51].
Įmonės ekonominiai sprendimai pirmiausia siejasi su jos tikslais ir pagrindinėmis kliūtimis siekiant užsibrėžtų tikslų. Dažniausiai kaip įmonės tikslai įvardijami pelnas, produktų kokybė, rinkos dalis, saugi veikla ir kiti.
Daugelis ekonomistų vadybininkų mano, kad pagrindinis įmonės ar verslo tikslas – kaip galima daugiau padidinti turtą, jo vertę. Firmos vertę galima apibūdinti kaip laukiamą būsimų grynųjų pajamų srautą, įvertintą esama verte.
Efektyvi įmonės vadyba, naudojant operacijų valdymo metodus, užtikrina sėkmingą įmonės darbą ir jos išgyvenimo galimybes. Operacijų valdymas – tai mokslas tiems, kurie tiesiogiai susiję su gamybinių procesų arba paslaugų teikimo valdymu. Pagrindinis šio mokslo tikslas yra pridėtinės vertės kūrimas ir produkcijos konkurencingumo didinimas, siekiant geresnio vartotojų poreikių patenkinimo. Todėl įmonei būtina siekti gamybos maksimizavimo, išteklių naudojimo optimizavimo, gamybos išlaidų mažinimo, gaminių kokybės ir vartotojų aptarnavimo aukšto lygio palaikymo, projektų valdymo, siekiant nustatytų pagal tvarkaraštį rezultatų.
Operacijų valdymas yra neatsiejama transformuojamos sistemos kūrimo, funkcionavimo ir valdymo dalis, apimanti jos įėjimus (išteklius) ir išėjimus (produktus ir paslaugas, kurie reikalingi vartotojams) [4].
Optimizavimo teorija ir optimizavimo metodai bei juo realizuojančios programinės įrangos kūrimas yra aktyviai vystoma mokslo technikos šaka. Vienas ir tas pats objektas gali būti aprašytas skirtingais modeliais. Modelio rinkimas priklauso nuo to, koks mūsų tikslas, kokia užduotį spręsti skirtas šis modelis.
Operacija – tai priemonių kompleksas skirtas iškeltam tikslui pasiekti. Dėl to, kad realių objektų ir reiškinių, kuriems reikia sukurti matematinį aprašymą, prigimtis labai įvairi, tai egzistuoja keli matematinių modelių tipai. Operacijų tyrimo modeliai skiriami į 3 grupes: determinuotas modelis, tikimybinis modelis ir neapibrėžtas modelis [8].
Tikslas. Pasirinkti ir pritaikyti kompiuterinį modelį uždavinio sprendimui, aprašyti ir išspręsti suformuluotą uždavinį, išnagrinėti priklausomybę tarp veiksnių (charakteristikų). Kursiniame darbe sprendžiami masinio aptarnavimo sistemų uždaviniai.
Metodika. Rašant šį darbą atliekama su Masinio aptarnavimo sistemomis (MAS) susijusių literatūros šaltinių analizė, taip pat panaudojamas kompiuterizuotas modelis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-10
DalykasPramonės ir gamybos kursinis darbas
KategorijaPramonė ir gamyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis61.88 KB
Autoriusmilda
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDoc. S.Stungurienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Masinio aptarnavimo sistemu teorijos praktinis taikymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Doc. S.Stungurienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą