Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programos>Judesio objektiškai orientuoto projektavimo modeliai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Judesio objektiškai orientuoto projektavimo modeliai

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263
Aprašymas

Kompiuteriniai judesio modeliai ir problemų analizė. Judesio modeliavimo technologijų analizė (vektorinė rastrinė grafika). Vektorinė ir rastrinė grafika. Animacijos technologijos. Vektorinės grafikos ir animacijos technologijos Internete. Judesio modeliavimo aplinkų analizė, produktai. Macromedia Flash. Corel R.A.V.E. Adobe LiveMotion2. Kiti redaktoriai. Apibendrinimas. Objektiškai orientuoto projektavimo technologijų analizė. OOP technologijos. Vaizdinis modeliavimas. MagicDraw. Rational Rose. ArgoUML ir Poseidon for UML. Judesio objektiškai orientuotas projektavimas. Žmogaus judesio imitavimo modelis. Laikrodžio modelis. Sniegas. Apibendrinimas. Judesio objektiškai orientuotas programavimas. Objektiškai orientuotas ActionScript. Programavimo kalba Java. Judesio objektiškai orientuoto programavimo taikymas. Judesio OOP taikymas Interneto reklamoje. Judesio OOP taikymas žaidimuose. Judesio OOP taikymas robotų valdyme. Apibendrinimas.

Ištrauka

Kompiuterinei grafikai pradžią davė karinės pramonės vystymasis ir joje užimtų žmonių profesionalus rengimas. Taip pat populiarėjantys kompiuteriniai žaidimai, dabar netgi sugebantys sukurti dalyvavimo visame tame jausmą. Spartus kompiuterinės grafikos vystymasis prasidėjo 8-jame dešimtmetyje.
Aktualumas. Kalbant apie judesio objektiškai orientuotą modeliavimą galima sakyti, kad Lietuvoje apie tai labai mažai literatūros ir iš vis apie tai labai mažai kalbama. Vis dar mažai naudojamos projektavimo sistemos dinaminės grafikos modeliams Internete kurti.
Problema. Ar Lietuvoje kuriami judesio objektiškai orientuoto projektavimo modeliai? Ar judesio objektiškai orientuotam projektavimui yra Lietuviškos literatūros? Kokios programavimo kalbos geriausiai tinka Internetinei animacijai kurti?
Tyrimo objektas. Šio magistro darbo tyrimo objektas – tai objektiškai orientuoto projektavimo panaudojimas judesiui modeliuoti. Darbe nagrinėjami ne tik patys judesio modeliai, bet ir judesiams modeliuoti skirtos sistemos, turinčios objektiškai orientuoto projektavimo galimybių.
Nepaisant darbo temos pavadinimo, darbe vis dėlto daugiau dėmesio skiriama judesio OOP modelių panaudojimui Internete.
Tikslas ir uždaviniai. Pagrindinis šio darbo tikslas yra apibrėžti animacijos kūrimą Internetinėje aplinkoje, taikant objektiškai orientuotą projektavimą, bei kiek leidžia magistro darbo apimtis, išnagrinėti galimus šių problemų sprendimo kryptis ir būdus. Papildomas tikslas – kompiuterinio judesio modeliavimas taikant objektiškai orientuotą projektavimą įvairiose sistemose ir aplinkose, modeliavimo sistemų palyginimas ir analizė
Siekiant nurodytų tikslų, šiam darbui iškelti tokie uždaviniai:
1) Apžvelgti objektiškai orientuoto projektavimo sistemas modeliuoti.
2) Išnagrinėti sistemas, kuriose yra galimybė kurti judesio modelius Internetinei aplinkai.
3) Aptarti, kitų sistemų, programavimo kalbų panaudojimą judesio modeliavime. Rasti tų sistemų pagrindinius privalumus ir trūkumus.
4) Parengti keletą judesio modelių.
5) Panagrinėti jau sukurtas objektų klases judesiui modeliuoti.
6) Paskatinti Lietuvoje labiau naudoti judesio objektiškai orientuotą projektavimą.
Tyrimo metodologija. Tiriant judesio objektiškai orientuoto projektavimo modeliavimą, sistemas bei formuluojant šio darbo išvadas buvo remiamasi sisteminiu, loginiu, istoriniu, lyginamuoju metodais.
Mokslinės literatūros analizė. Reikalingas norint pagrysti vieną ar kitą teiginį, palyginti pavyzdžius.
Sisteminis metodas. Šis metodas padėjo analizuoti objektiškai orientuoto projektavimo problemas tiek Informatikos tiek Geometrijos mokslų kontekste. Pavyzdžiui norint sumodeliuoti besisukantį kubą neužtenka vien programavimo žinių, reikalingos ir geometrinės transformacijos žinios.
Loginis metodas. Būtinas atskleidžiant, bet kokio tiriamojo darbo tikslus, išvadas bei apibendrinimus.
Objektiškai orientuoto projektavimo sistemų analizė. Panaudota išsiaiškinti vienos ar kitos sistemos pritaikymą, kuriant objektiškai orientuotą modelį. Pavyzdžiui, reikia padaryti besisukantį kvadratą – tam puikiausiai tiks sistema Macromedia Flash. Besisukančiam kubui sumodeliuoti tinka Macromedia Flash sistema, bet paprasčiau naudoti 3D flash animator sistemą.
Istorinis metodas. Reikalingas: nagrinėjant judesio modelių atsiradimą bei tobulėjimą; objektiškai orientuoto projektavimo pritaikymo judesiui modeliuoti atsiradimą, vystymąsi. Pavyzdžiui šiame moksliniame darbe apžvelgta, judesio modelių ir sistemų tiem judesiams modeliuoti, evoliucija.
Lyginamasis metodas padeda palyginti vieną ar kitą sistemą tarpusavyje. Darbe šis metodas panaudotas lyginant judesio objektiškai orientuoto projektavimo sistemas.
Tyrimo etapai. Pirmas etapas (2003-2004). Temos formulavimas. Tikslo ir uždavinių iškėlimas. Hipotezių formulavimas. Literatūros analizavimas. Kai kurių projektų kūrimas ir įgyvendinimas.
Antras etapas (2004-2005). Literatūros analizavimas. Projektų kūrimas ir įgyvendinimas. Darbo aprašymas. Išvadų formulavimas.
Darbo reikšmingumas. Apjungti į vieną visumą objektiškai orientuotas programavimas, projektavimas ir analizė.
Darbo praktinė vertė. Sukurti realūs projektai naudojami įvairiose Internetinėse svetainėse. Puslapių adresai pateikti prieduose.
Darbo aprobacija. Beveik visi sukurti realūs modeliai su aprašymais yra pateikti ir naudojami IĮ "SSP", IĮ "DOUBLE" ir kt.
Darbo struktūra. Magistro darbą sudaro įvadas, trys dalys ir išvados. Kiekviena darbo dalis suskirstyta į atitinkamus skyrius pagal nagrinėjamų klausimų pobūdį. Skyriai skirstomi į poskyrius, kur atitinkamai nagrinėjami galimi to paties klausimo aspektai. Darbo sandarai įtakos turėjo tai, jog darbe nagrinėjami ne tik judesio objektiškai orientuoto projektavimo modeliai, bet ir sistemos, kuriuose tie modeliai projektuojami bei naudojami. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-05
DalykasProgramų diplominis darbas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasDiplominiai darbai
Apimtis62 puslapiai 
Literatūros šaltiniai36
Dydis395.74 KB
Autoriuszigis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas6
Mokytojas/Dėstytojasprof. habil. dr. G. Kulvietis
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasTechnologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Judesio objektiskai orientuoto projektavimo modeliai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 62 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 6 Klasė/kursas
  • prof. habil. dr. G. Kulvietis
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą