Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Internetas>Reklama internete
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama internete

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Reklama internete. Reklamos istorija. Reklamos internete privalumai, trūkumai bei galimybės. Reklamos internete formos. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Elektroninis paštas. Kitos reklamos internete formos. Pardavimų skatinimas internete. Ryšiai su visuomene internete. Asmeninis pardavimas. Išvados.

Ištrauka

Marketingo komunikacija nėra paprastas informacijos skleidimo būdas, kai yra pasikeičiama informacija tarp pranešimo siuntėjo ir gavėjo. Marketingo komunikacija, nepriklausomai nuo jos pobūdžio, - tai procesas, kurio metu pasiekiama reikalinga auditorija, jai perduodant tikslingą informaciją per teisingai parinktus komunikacijos kanalus tinkamu laiku.
Reikia pastebėti, jog informacinių technologijų ir nuotolinių ryšių plėtra yra kintanti bei prieštaringa. Būtent dėl to ji vienu metu patiria ir spartų kilimą, ir staigų kritimą tiek viso pasaulio, tiek atskirų regionų mastu. Vienos stambiausių tarptautinių korporacijų, teikiančių interneto paslaugas, bankrutuoja, kitos naujos elektroninio verslo žvaigždės vėl sužimba, su ta pačia technologija rasdamos naujas rėmimo priemones, naujus priėjimus prie vartotojų, rinkų ir pan.
Integruota marketingo komunikacija yra komunikacijos planas, kuris apima reklamą, pardavimų skatinimą bei likusią marketingo komplekso dalį.
Internetas yra visai nauja reklamos priemonė, globali, virtuali elektroninė rinka. Kiekvieną Interneto kampelį mes galime pasiekti, nepriklausomai nuo mūsų buvimo vietos. Todėl reklamos Internete neriboja nei laikas, nei teritorija. Lietuvoje išlaidos interneto reklamai, palyginus su kaimyninėmis šalimis, yra mažos. Vis daugiau ir daugiau investicijų skiriama į kompanijos įvaizdžio kūrimą interneto svetainės pagalba. Rimta reklamos kampanija Internete taip pat labai reikalinga, nes ji gali pagerinti kompanijos įvaizdį, reklamuoti gaminamus ar platinamus produktus, padidinti lankytojų srautą į svetainę.
Atliekant darbą ištyriau šiuos informacinius masyvus: Kauno Technologijos Universiteto biblioteka, Kauno miesto Viešoji biblioteka bei internetas.
Darbo tikslas – išanalizuoti rėmimo internete sudedamąsias dalis.
Darbo uždaviniai:
Nuosekliai aptarti reklamos internete vystymąsi, jos privalus, trūkumus bei galimybes;
Ištirti reklamos internete formas;
Išanalizuoti kitus komunikavimo elementus.
Darbo objektas – rėmimo internete elementai.
Darbo metodas – informacinių srautų analizė ir sintezė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-07
DalykasInterneto kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Internetas
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai20
Dydis87.91 KB
AutoriusJOlita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/Dėstytojas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama internete [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą